Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw) |
Merk | Groenewegen |
Model | Dro-15-27 |
Type | B |
Kenteken | OK-05-JR, OK–05–JR, OK 05 JR (gespeld: Otto Karel Nul Vijf Jan Rudolf) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk t.p.v. hart koppeling |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties Maximum massa trekkend(e) voertuig(combinatie): 60000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Groenewegen Dro-15-27 B opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 02-01-2024 (ruim 1½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 03-04-2008 (ruim 17 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 03-04-2008 (ruim 17 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 08-05-2025 (bijna 4 maanden geleden) |
Tijdlijn van de OK05JR |
|
03-04-2008 | Eerste tenaamstelling in nederland |
03-04-2008 | Eerste toelating |
23-10-2018 | Vorige aanvang tenaamstelling |
06-05-2022 | Vorige vervaldatum apk |
06-05-2023 | Vorige vervaldatum apk |
02-01-2024 | Huidige aanvang tenaamstelling |
08-05-2024 | Vorige vervaldatum apk |
08-05-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Groenewegen Dro-15-27 B opvragen |
Laadvermogen | 32.340 kg |
Massa leeg voertuig | 9660 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 42.000 kg |
Wielbasis | 886 cm |
Lengte voertuig | 1386 cm |
Breedte voertuig | 255 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 42.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Groenewegen Dro-15-27 B opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Groenewegen Dro-15-27 B opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Groenewegen Dro-15-27 B opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 03 |
Carrosserie (omschrijving) | Gesloten opbouw |
Schadeverleden | Schades van deze Groenewegen Dro-15-27 B opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 15.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Groenewegen Dro-15-27 B opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Groenewegen Dro-15-27 B opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
08-05-2023 13:35 | Band beschadigd |
08-05-2023 13:35 | Stadslicht werkt niet (goed) |
08-05-2023 13:35 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
08-05-2023 13:35 | Drager/bevestigingsmiddel van remvoering raakt trommel/schij |
Schades bekijken van deze Groenewegen Dro-15-27 B.
De gegevens van deze Groenewegen Dro-15-27 B met kenteken OK05JR (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 10-05-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2008? Of wil je de gedetailleerde waarde van OK05JR weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OK-05-JR. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OK–05–JR één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, K, J en R als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 0 en 5 in OK05JR vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OKJR-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OKÂ 05Â JR, gebruik dan onderstaande zoekbox: