Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Open laadvloer (voertuig met open laadvloer) |
Merk | Groenewegen |
Model | Dro-16-27 |
Kenteken | OP-32-DD, OP–32–DD, OP 32 DD (gespeld: Otto Pieter Drie Twee Dirk Dirk) |
Type | DRO-16-27 |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. balk by hart koppeling |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties Maximum massa trekkend(e) voertuig(combinatie): 40000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Groenewegen Dro-16-27 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 25-01-2016 (bijna 10 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 22-01-2016 (bijna 10 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 22-01-2016 (bijna 10 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 22-01-2026 (over ruim 4 maanden) |
Tijdlijn van de OP32DD |
|
22-01-2016 | Eerste tenaamstelling in nederland |
22-01-2016 | Eerste toelating |
25-01-2016 | Huidige aanvang tenaamstelling |
22-01-2022 | Vorige vervaldatum apk |
22-01-2023 | Vorige vervaldatum apk |
22-01-2024 | Vorige vervaldatum apk |
22-01-2025 | Vorige vervaldatum apk |
22-01-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Groenewegen Dro-16-27 opvragen |
Laadvermogen | 35.180 kg |
Massa leeg voertuig | 7820 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 43.000 kg |
Wielbasis | 911 cm |
Lengte voertuig | 1380 cm |
Breedte voertuig | 255 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 43.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Groenewegen Dro-16-27 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Groenewegen Dro-16-27 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Groenewegen Dro-16-27 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 01 |
Carrosserie (omschrijving) | Open laadvloer |
Schadeverleden | Schades van deze Groenewegen Dro-16-27 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 16.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Groenewegen Dro-16-27 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Groenewegen Dro-16-27 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
22-12-2020 13:14 | Band beschadigd |
22-12-2020 13:14 | Zijdelingse afscherming niet volgens voorschriften |
22-12-2020 13:14 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
22-12-2020 13:14 | (Zij-)markeringslicht ondeugdelijk bevestigd |
25-11-2021 11:13 | (Zij-)markeringslicht ondeugdelijk bevestigd |
29-11-2022 14:46 | Band onvoldoende profiel |
Schades bekijken van deze Groenewegen Dro-16-27.
De gegevens van deze Groenewegen Dro-16-27 met kenteken OP32DD (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2016? Of wil je de gedetailleerde waarde van OP32DD weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OP-32-DD. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OP–32–DD één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, P, D en D als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 2 in OP32DD vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OPDD-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OPÂ 32Â DD, gebruik dan onderstaande zoekbox: