OG-09-57 OG-10-16

OG-09-62: Groenewegen Dros-10-10b

OG-09-62 Op deze pagina vind je alle informatie over OG–09–62, een Groenewegen Dros-10-10b. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 1986. De APK van deze Dros-10-10b is vervallen op 27-09-2004 (bijna 21 jaar geleden).

Wat wil je doen met OG-09-62?

infoverkopentools

Specificaties van de OG-09-62

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Groenewegen
Model Dros-10-10b
Kenteken OG-09-62, OG–09–62, OG 09 62 (gespeld: Otto Gerard Nul Negen Zes Twee)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer tegen r. balk 160 cm v. achteras
Schadeverleden Schades van deze Groenewegen Dros-10-10b opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 11-04-2006 (ruim 19 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 03-03-1986 (bijna 40 jaar geleden)
Datum eerste toelating 03-03-1986 (bijna 40 jaar geleden)
Vervaldatum APK 27-09-2004 (bijna 21 jaar geleden)

Tijdlijn van de OG0962

03-03-1986 Eerste tenaamstelling in nederland
03-03-1986 Eerste toelating
27-09-2004 Huidige vervaldatum apk
11-04-2006 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Groenewegen Dros-10-10b opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 13.700 kg
Massa leeg voertuig 6300 kg
Toegestane maximum massa voertuig 20.000 kg
Wielbasis 555 cm
Breedte voertuig 248 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 785 cm
Technische maximale massa voertuig 20.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Groenewegen Dros-10-10b opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Groenewegen Dros-10-10b opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Groenewegen Dros-10-10b opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze Groenewegen Dros-10-10b opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 10.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Groenewegen Dros-10-10b opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Groenewegen Dros-10-10b opvragen

Bijwerkdatum OG-09-62

De gegevens van deze Groenewegen Dros-10-10b met kenteken OG0962 (uit sidecode 1) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Groenewegen Dros-10-10b?

Schadeverleden van de OG 09 62

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1986? Of wil je de gedetailleerde waarde van OG0962 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Dros-10-10b (OG0962)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OG-09-62. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Meer kentekens met O en G

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O en G als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 0, 9, 6 en 2 in OG0962 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OG-kentekens.

Één andere oplegger van dezelfde datum eerste toelating

03-03-1986 (bijna 40 jaar geleden):
  1. OG-09-57: Ten cate Tco 30-18

Meer Groenewegen Dros-10-10b op voertuig-zoeker.nl

Groenewegen Dros-10-10b opleggers

zes Groenewegen Dros-10-10b opleggers
Bekijk Groenewegen Dros-10-10b opleggers.
5.382 Groenewegen opleggers
Bekijk Groenewegen opleggers.

Groenewegen Dros-10-10b voertuigen met gesloten opbouw

drie Groenewegen Dros-10-10b voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Groenewegen Dros-10-10b voertuigen met gesloten opbouw.
1.759 Groenewegen voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Groenewegen voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van Groenewegen zijn: Groenewegen Dro-14-27, Groenewegen Dro-12-27, Groenewegen Dro-12-20, Groenewegen Dro-10-10 en Groenewegen 30cc-14-27.