OE-47-93
OE-48-54
OE-47-96: Groenewegen Dros-10-24
Op deze pagina vind je alle informatie over OE–47–96, een Groenewegen Dros-10-24.
Het is een
open wagen uit 1983.
De APK van deze Dros-10-24 is vervallen op 22-03-2024 (bijna 1½ jaar geleden).
Specificaties van de OE-47-96
Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling |
12-08-2024 (ruim 1 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland |
17-03-1983 (ruim 42 jaar geleden) |
Datum eerste toelating |
17-03-1983 (ruim 42 jaar geleden) |
Vervaldatum APK |
22-03-2024 (bijna 1½ jaar geleden) |
Tijdlijn van de OE4796
|
17-03-1983 |
Eerste tenaamstelling in nederland |
17-03-1983 |
Eerste toelating |
28-02-2020 |
Vorige aanvang tenaamstelling |
03-12-2021 |
Vorige vervaldatum apk |
02-02-2023 |
Vorige vervaldatum apk |
22-03-2024 |
Huidige vervaldatum apk |
03-05-2024 |
Vorige aanvang tenaamstelling |
12-08-2024 |
Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren |
Vorige eigenaren van deze Groenewegen Dros-10-24 opvragen |
Gewichten en afmetingen
Laadvermogen |
26.420 kg |
Massa leeg voertuig |
7580 kg |
Toegestane maximum massa voertuig |
34.000 kg |
Wielbasis |
897 cm |
Breedte voertuig |
255 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig |
1200 cm |
Technische maximale massa voertuig |
34.000 kg |
Schadeverleden |
Schades van deze Groenewegen Dros-10-24 opvragen |
APK-gebreken van de OE4796
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
28-11-2019 16:46 |
Band beschadigd |
28-11-2019 16:46 |
Koppelingspen te veel gesleten |
28-11-2019 16:46 |
Remverschil op 1 as te groot |
28-11-2019 16:46 |
Schokdemper ondeugdelijk bevestigd |
28-11-2019 16:46 |
Retroreflector vertoont gebrek |
28-11-2019 16:46 |
Hulpbalk gescheurd |
28-11-2019 16:46 |
Ondersteuning laadvloer/laadruimte ondeugdelijk |
28-11-2019 16:46 |
Scherpe delen aan buitenzijde |
28-11-2019 16:46 |
Roestschade hoofdbalk |
03-12-2020 16:23 |
Roestschade as, wielgeleidingselement of reactiestang |
03-12-2020 16:23 |
Band beschadigd |
03-12-2020 16:23 |
Bewegingsmogelijkheden remonderdeel beperkt |
03-12-2020 16:23 |
Wielafscherming ontbreekt |
03-12-2020 16:23 |
Hoofdbalk gescheurd |
03-12-2020 16:23 |
Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd |
03-12-2020 16:23 |
Achterlicht werkt niet (goed) |
02-02-2022 12:36 |
Wiellager te veel speling |
02-02-2022 12:36 |
Schokdemper ondeugdelijk bevestigd |
02-02-2022 12:36 |
Retroreflector vertoont gebrek |
02-02-2022 12:36 |
Wiel of band niet goed afgeschermd |
02-02-2022 12:36 |
Roestschade hoofdbalk |
22-03-2023 10:32 |
Roestschade hulpbalk |
22-03-2023 10:32 |
Stadslicht werkt niet (goed) |
22-03-2023 10:32 |
Schokdemper werkt niet (goed) |
22-03-2023 10:32 |
Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd |
Schades bekijken van deze Groenewegen Dros-10-24.
Bijwerkdatum OE-47-96
De gegevens van deze Groenewegen Dros-10-24 met kenteken OE4796 (uit sidecode 1) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Wat wil je doen met deze Groenewegen Dros-10-24?
Schadeverleden van de OEÂ 47Â 96
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1983?
Of wil je de gedetailleerde waarde van OE4796 weten?
Of controleer gewoon even de vorige eigenaren.
Voorkom een miskoop!
Schadeverleden en vorige eigenaren
3 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating
17-03-1983 (ruim 42 jaar geleden):
- OE-47-93: Gs Otil-110-1800
- OE-48-00: Groenewegen Dros-10-24
- OE-48-89: Groenewegen Ags-10-20-s
Kenteken check
Wil je een ander kenteken checken dan OEÂ 47Â 96, gebruik dan onderstaande zoekbox:
Meer Groenewegen Dros-10-24 op voertuig-zoeker.nl
Groenewegen Dros-10-24 opleggers
- één Groenewegen Dros-10-24 oplegger
- Bekijk Groenewegen Dros-10-24 oplegger.
- 5.381 Groenewegen opleggers
- Bekijk Groenewegen opleggers.
Groenewegen Dros-10-24 open wagens
- één Groenewegen Dros-10-24 open wagen
- Bekijk Groenewegen Dros-10-24 open wagen.
- 2.018 Groenewegen open wagens
- Bekijk Groenewegen open wagens.
De meest verkochte oplegger-modellen van Groenewegen zijn:
Groenewegen Dro-14-27,
Groenewegen Dro-12-27,
Groenewegen Dro-12-20,
Groenewegen Dro-10-10 en
Groenewegen 30cc-14-27.