OU-10-04
OU-10-75
OU-10-53: Groenewegen Dzos-11-16
Op deze pagina vind je alle informatie over OU–10–53, een Groenewegen Dzos-11-16.
Het is een
open wagen uit 1974.
De APK van deze Dzos-11-16 is vervallen op 24-11-2023 (bijna 2 jaar geleden).
Specificaties van de OU-10-53
Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling |
20-06-2023 (ruim 2 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland |
30-01-1974 (bijna 52 jaar geleden) |
Datum eerste toelating |
30-01-1974 (bijna 52 jaar geleden) |
Vervaldatum APK |
24-11-2023 (bijna 2 jaar geleden) |
Tijdlijn van de OU1053
|
30-01-1974 |
Eerste tenaamstelling in nederland |
30-01-1974 |
Eerste toelating |
11-06-2019 |
Vorige aanvang tenaamstelling |
24-11-2021 |
Vorige vervaldatum apk |
24-11-2022 |
Vorige vervaldatum apk |
05-06-2023 |
Vorige aanvang tenaamstelling |
20-06-2023 |
Huidige aanvang tenaamstelling |
24-11-2023 |
Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren |
Vorige eigenaren van deze Groenewegen Dzos-11-16 opvragen |
Gewichten en afmetingen
Laadvermogen |
20.548 kg |
Massa leeg voertuig |
5952 kg |
Toegestane maximum massa voertuig |
26.500 kg |
Wielbasis |
800 cm |
Breedte voertuig |
249 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig |
1105 cm |
Technische maximale massa voertuig |
26.500 kg |
Schadeverleden |
Schades van deze Groenewegen Dzos-11-16 opvragen |
APK-gebreken van de OU1053
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
12-11-2018 15:45 |
Remverschil op 1 as te groot |
11-11-2019 16:55 |
Kentekenplaatverlichting straalt licht naar achter |
11-11-2019 16:55 |
Remverschil op 1 as te groot |
11-11-2019 16:55 |
Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
27-10-2020 10:52 |
Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
19-11-2021 10:43 |
Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
03-11-2022 10:30 |
Remcilinder vertoont te veel corrosie |
03-11-2022 10:30 |
Parkeerrem werkt niet op 2 wielen |
03-11-2022 10:30 |
Retroreflector ontbreekt |
03-11-2022 10:30 |
Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
02-02-2024 14:19 |
As of wielgeleidingselement ondeugdelijk |
Schades bekijken van deze Groenewegen Dzos-11-16.
Bijwerkdatum OU-10-53
De gegevens van deze Groenewegen Dzos-11-16 met kenteken OU1053 (uit sidecode 1) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Wat wil je doen met deze Groenewegen Dzos-11-16?
Schadeverleden van de OUÂ 10Â 53
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1974?
Of wil je de gedetailleerde waarde van OU1053 weten?
Of controleer gewoon even de vorige eigenaren.
Voorkom een miskoop!
Schadeverleden en vorige eigenaren
Één andere oplegger van dezelfde datum eerste toelating
30-01-1974 (bijna 52 jaar geleden):
- OU-11-11: Netam Occr 32/w220.005
Kenteken check
Wil je een ander kenteken checken dan OUÂ 10Â 53, gebruik dan onderstaande zoekbox:
Meer Groenewegen Dzos-11-16 op voertuig-zoeker.nl
Groenewegen Dzos-11-16 opleggers
- acht Groenewegen Dzos-11-16 opleggers
- Bekijk Groenewegen Dzos-11-16 opleggers.
- 5.382 Groenewegen opleggers
- Bekijk Groenewegen opleggers.
Groenewegen Dzos-11-16 open wagens
- zeven Groenewegen Dzos-11-16 open wagens
- Bekijk Groenewegen Dzos-11-16 open wagens.
- 2.018 Groenewegen open wagens
- Bekijk Groenewegen open wagens.
De meest verkochte oplegger-modellen van Groenewegen zijn:
Groenewegen Dro-14-27,
Groenewegen Dro-12-27,
Groenewegen Dro-12-20,
Groenewegen Dro-10-10 en
Groenewegen 30cc-14-27.