OT-59-JT OT-61-JT

OT-60-JT: Groenewegen Prsh-27-tri-sys

OT-60-JT Op deze pagina vind je alle informatie over OT–60–JT, een Groenewegen Prsh-27-tri-sys. Het is een huifopbouw uit 2022. De APK van deze Prsh-27-tri-sys vervalt op 22-06-2026 (over bijna 10 maanden).

Wat wil je doen met OT-60-JT?

infoverkopentools

Specificaties van de OT-60-JT

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Huifopbouw
Merk Groenewegen
Model Prsh-27-tri-sys
Kenteken OT-60-JT, OT–60–JT, OT 60 JT (gespeld: Otto Theodoor Zes Nul Jan Theodoor)
Type PRSH-27-TRI-SYS
Europese voertuigcategorie O4
Schadeverleden Schades van deze Groenewegen Prsh-27-tri-sys opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 05-07-2022 (ruim 3 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 22-06-2022 (ruim 3 jaar geleden)
Datum eerste toelating 22-06-2022 (ruim 3 jaar geleden)
Vervaldatum APK 22-06-2026 (over bijna 10 maanden)
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) 17-06-2022 (ruim 3 jaar geleden)

Tijdlijn van de OT60JT

17-06-2022 Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm)
22-06-2022 Eerste tenaamstelling in nederland
22-06-2022 Eerste toelating
22-06-2022 Vorige aanvang tenaamstelling
05-07-2022 Huidige aanvang tenaamstelling
22-06-2023 Vorige vervaldatum apk
22-06-2024 Vorige vervaldatum apk
22-06-2025 Vorige vervaldatum apk
22-06-2026 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Groenewegen Prsh-27-tri-sys opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 32.760 kg
Massa leeg voertuig 9240 kg
Toegestane maximum massa voertuig 42.000 kg
Wielbasis 901 cm
Lengte voertuig 1386 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1196 cm
Technische maximale massa voertuig 42.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Groenewegen Prsh-27-tri-sys opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Aantal wielen 6
Schadeverleden Schades van deze Groenewegen Prsh-27-tri-sys opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Groenewegen Prsh-27-tri-sys opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 06
Carrosserie (omschrijving) Huifopbouw
Schadeverleden Schades van deze Groenewegen Prsh-27-tri-sys opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 15.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Groenewegen Prsh-27-tri-sys opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Groenewegen Prsh-27-tri-sys opvragen

Bijwerkdatum OT-60-JT

De gegevens van deze Groenewegen Prsh-27-tri-sys met kenteken OT60JT (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 24-06-2025.

Wat wil je doen met deze Groenewegen Prsh-27-tri-sys?

Schadeverleden van de OT 60 JT

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2022? Of wil je de gedetailleerde waarde van OT60JT weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Prsh-27-tri-sys (OT60JT)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OT-60-JT. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OT–60–JT één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MT-60-JT, een Honda Vf 700 f motorfiets uit 1985.
  2. Verandering op plek 2: OS-60-JT, een Pacton N/a oplegger uit 2020.
  3. Verandering op plek 2: OV-60-JT, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2024.
  4. Verandering op plek 3: OT-50-JT, een Krone N/a oplegger uit 2022.
  5. Verandering op plek 3: OT-70-JT, een Krone N/a oplegger uit 2022.
  6. Verandering op plek 4: OT-61-JT, een Krone N/a oplegger uit 2022.
  7. Verandering op plek 5: OT-60-HT, een Krone N/a oplegger uit 2022.
  8. Verandering op plek 5: OT-60-KT, een Krone N/a oplegger uit 2022.
  9. Verandering op plek 6: OT-60-JS, een Van hool 3-assige oplegger oplegger uit 2022.
  10. Verandering op plek 6: OT-60-JV, een Talson Mega oplegger uit 2022.

Meer kentekens met O, T, J en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, T, J en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6 en 0 in OT60JT vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OTJT-kentekens.

29 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

22-06-2022 (ruim 3 jaar geleden):
  1. OT-01-JX: Lag N/a
  2. OT-04-JX: Lag N/a
  3. OT-23-JP: Pacton Ttd.454
  4. OT-23-JR: Krone N/a
  5. OT-23-JT: Stas S300cx
  6. OT-24-JL: Krone N/a
  7. OT-26-JL: Krone N/a
  8. OT-30-JV: Schmitz cargobull N/a
  9. OT-36-JR: Krone N/a
  10. OT-41-JN: Schmitz cargobull Nvt
  11. OT-45-JP: Ffb feldbinder Tsa 30.3
  12. OT-46-JX: Krone N/a
  13. OT-61-JD: Broshuis 4asd
  14. OT-65-JX: Lag N/a
  15. OT-72-JX: Pacton N/a
  16. OT-76-JV: Lag N/a
  17. OT-77-JV: Lag N/a
  18. OT-78-JV: Lag N/a
  19. OT-79-JV: Lag N/a
  20. OT-80-JV: Lag N/a
  21. OT-81-JV: Lag N/a
  22. OT-84-JV: Lag N/a
  23. OT-88-JV: Lag N/a
  24. OT-89-JV: Lag N/a
  25. OT-91-JV: Lag N/a
  26. OT-92-JV: Lag N/a
  27. OT-93-JV: Lag N/a
  28. OT-98-JV: Lag N/a
  29. OT-98-JX: Be-combi 3500plus

Meer Groenewegen Prsh-27-tri-sys op voertuig-zoeker.nl

Groenewegen Prsh-27-tri-sys opleggers

36 Groenewegen Prsh-27-tri-sys opleggers
Bekijk Groenewegen Prsh-27-tri-sys opleggers.
5.381 Groenewegen opleggers
Bekijk Groenewegen opleggers.

Groenewegen Prsh-27-tri-sys huifopbouws

36 Groenewegen Prsh-27-tri-sys huifopbouws
Bekijk Groenewegen Prsh-27-tri-sys huifopbouws.
714 Groenewegen huifopbouws
Bekijk Groenewegen huifopbouws.

De meest verkochte oplegger-modellen van Groenewegen zijn: Groenewegen Dro-14-27, Groenewegen Dro-12-27, Groenewegen Dro-12-20, Groenewegen Dro-10-10 en Groenewegen 30cc-14-27.