Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Huifopbouw |
Merk | Gs |
Model | Ob-130-2700 |
Kenteken | OP-60-HJ, OP–60–HJ, OP 60 HJ (gespeld: Otto Pieter Zes Nul Hendrik Jan) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. balk v. achteras |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties Maximum massa trekkend(e) voertuig(combinatie): 46000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Gs Ob-130-2700 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 21-06-2016 (ruim 9 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 10-06-2016 (ruim 9 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 10-06-2016 (ruim 9 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 12-06-2026 (over ruim 9 maanden) |
Tijdlijn van de OP60HJ |
|
10-06-2016 | Eerste tenaamstelling in nederland |
10-06-2016 | Eerste toelating |
21-06-2016 | Huidige aanvang tenaamstelling |
10-06-2022 | Vorige vervaldatum apk |
10-06-2023 | Vorige vervaldatum apk |
12-06-2024 | Vorige vervaldatum apk |
12-06-2025 | Vorige vervaldatum apk |
12-06-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Gs Ob-130-2700 opvragen |
Laadvermogen | 32.950 kg |
Massa leeg voertuig | 7050 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 40.000 kg |
Wielbasis | 937 cm |
Lengte voertuig | 1355 cm |
Breedte voertuig | 255 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1190 cm |
Technische maximale massa voertuig | 40.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Gs Ob-130-2700 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Gs Ob-130-2700 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Gs Ob-130-2700 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 99 |
Carrosserie (omschrijving) | Niet in deze lijst opgenomen carrosserie |
Schadeverleden | Schades van deze Gs Ob-130-2700 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 13.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Gs Ob-130-2700 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Gs Ob-130-2700 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
29-05-2019 16:29 | Voertuig voorzien van niet toegestane lichten |
29-05-2019 16:29 | Band onvoldoende profiel |
29-05-2019 16:29 | Remcilinder defect/ondeugdelijk/kans op scheuren |
29-05-2019 16:29 | Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd |
29-05-2019 16:29 | Achterruitrijlicht lichtoppervlak >25% afgenomen |
25-05-2020 11:59 | Kentekenplaatverlichting straalt licht naar achter |
25-05-2020 11:59 | Stadslicht kleur wijkt af of niet toegestaan |
25-05-2020 11:59 | Schokdemper ondeugdelijk bevestigd |
02-06-2022 15:45 | Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 95% >= 90% awet) |
Schades bekijken van deze Gs Ob-130-2700.
De gegevens van deze Gs Ob-130-2700 met kenteken OP60HJ (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 14-06-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2016? Of wil je de gedetailleerde waarde van OP60HJ weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OP-60-HJ. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OP–60–HJ één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, P, H en J als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6 en 0 in OP60HJ vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OPHJ-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OPÂ 60Â HJ, gebruik dan onderstaande zoekbox: