Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Containercarrier |
Merk | Gs |
Model | Ob-160-2000 |
Type | Lbm |
Kenteken | OP-41-TT, OP–41–TT, OP 41 TT (gespeld: Otto Pieter Vier Één Theodoor Theodoor) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. dwarsbalk v. |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties Maximum massa trekkend(e) voertuig(combinatie): 46000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Gs Ob-160-2000 Lbm opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 30-01-2025 (ruim 7 maanden geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 19-05-2017 (ruim 8 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 19-05-2017 (ruim 8 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 03-03-2026 (over bijna 6 maanden) |
Tijdlijn van de OP41TT |
|
19-05-2017 | Eerste tenaamstelling in nederland |
19-05-2017 | Eerste toelating |
29-05-2017 | Vorige aanvang tenaamstelling |
19-05-2022 | Vorige vervaldatum apk |
03-03-2023 | Vorige vervaldatum apk |
03-03-2024 | Vorige vervaldatum apk |
29-04-2024 | Vorige aanvang tenaamstelling |
11-06-2024 | Vorige aanvang tenaamstelling |
30-01-2025 | Huidige aanvang tenaamstelling |
03-03-2025 | Vorige vervaldatum apk |
03-03-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Gs Ob-160-2000 Lbm opvragen |
Laadvermogen | 31.000 kg |
Massa leeg voertuig | 5000 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 36.000 kg |
Wielbasis | 995 cm |
Lengte voertuig | 1370 cm |
Breedte voertuig | 248 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 36.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Gs Ob-160-2000 Lbm opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Gs Ob-160-2000 Lbm opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Gs Ob-160-2000 Lbm opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 08 |
Carrosserie (omschrijving) | Containercarrier |
Schadeverleden | Schades van deze Gs Ob-160-2000 Lbm opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 16.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Gs Ob-160-2000 Lbm opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Gs Ob-160-2000 Lbm opvragen |
De gegevens van deze Gs Ob-160-2000 Lbm met kenteken OP41TT (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2017? Of wil je de gedetailleerde waarde van OP41TT weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OP-41-TT. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OP–41–TT één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, P, T en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 1 in OP41TT vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OPTT-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OPÂ 41Â TT, gebruik dan onderstaande zoekbox: