Het kenteken van deze Gs Otib-120-2800 (OE1120) is niet meer actief.
Deze oplegger is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.
Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Open wagen |
Merk | Gs |
Model | Otib-120-2800 |
Kenteken | OE-11-20, OE–11–20, OE 11 20 (gespeld: Otto Eduard Één Één Twee Nul) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk 150 cm v. hart asstel |
Schadeverleden | Schades van deze Gs Otib-120-2800 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 24-02-2022 (ruim 3½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 30-06-1982 (ruim 43 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 30-06-1982 (ruim 43 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 24-12-2021 (ruim 3½ jaar geleden) |
Tijdlijn van de OE1120 |
|
30-06-1982 | Eerste tenaamstelling in nederland |
30-06-1982 | Eerste toelating |
28-02-2020 | Vorige aanvang tenaamstelling |
24-12-2021 | Huidige vervaldatum apk |
24-02-2022 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Gs Otib-120-2800 opvragen |
Laadvermogen | 30.060 kg |
Massa leeg voertuig | 9940 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 40.000 kg |
Wielbasis | 765 cm |
Breedte voertuig | 250 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1115 cm |
Technische maximale massa voertuig | 40.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Gs Otib-120-2800 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Gs Otib-120-2800 opvragen |
Exportindicator | Ja |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Nee |
Schadeverleden | Schades van deze Gs Otib-120-2800 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Schadeverleden | Schades van deze Gs Otib-120-2800 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 12.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Gs Otib-120-2800 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Gs Otib-120-2800 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
15-11-2019 16:04 | Remverschil op 1 as te groot |
15-11-2019 16:04 | Draaikrans ondeugdelijk bevestigd of geborgd |
15-11-2019 16:04 | Hoofdbalk gescheurd |
15-11-2019 16:04 | Luchtlekkage reminrichting |
15-11-2019 16:04 | Ondersteuning laadvloer/laadruimte ondeugdelijk |
15-11-2019 16:04 | Roestschade hoofdbalk |
15-11-2019 16:04 | Band vertoont uitstulping(en) |
15-11-2019 16:04 | Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont |
24-12-2020 12:46 | Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
24-12-2020 12:46 | Stadslicht werkt niet (goed) |
24-12-2020 12:46 | Kleur retroreflector wijkt af of niet toegestaan |
24-12-2020 12:46 | Roestschade hoofdbalk |
24-12-2020 12:46 | Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
Schades bekijken van deze Gs Otib-120-2800.
De gegevens van deze Gs Otib-120-2800 met kenteken OE1120 (uit sidecode 1) zijn bijgewerkt op: 07-05-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1982? Of wil je de gedetailleerde waarde van OE1120 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OE-11-20. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OE–11–20 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O en E als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1, 1, 2 en 0 in OE1120 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OE-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OEÂ 11Â 20, gebruik dan onderstaande zoekbox: