OG-39-JK
OG-46-JK
OG-41-JK: Gs Otib-170-3000
Op deze pagina vind je alle informatie over OG–41–JK, een Gs Otib-170-3000.
Het is een
open wagen uit 2000.
De APK van deze Otib-170-3000 vervalt op 22-02-2026 (over ruim 5 maanden).
Specificaties van de OG-41-JK
Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling |
19-12-2023 (ruim 1½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland |
31-07-2000 (ruim 25 jaar geleden) |
Datum eerste toelating |
31-07-2000 (ruim 25 jaar geleden) |
Vervaldatum APK |
22-02-2026 (over ruim 5 maanden) |
Tijdlijn van de OG41JK
|
31-07-2000 |
Eerste tenaamstelling in nederland |
31-07-2000 |
Eerste toelating |
30-01-2020 |
Vorige aanvang tenaamstelling |
09-12-2021 |
Vorige vervaldatum apk |
09-12-2022 |
Vorige vervaldatum apk |
19-12-2023 |
Huidige aanvang tenaamstelling |
24-01-2024 |
Vorige vervaldatum apk |
22-02-2025 |
Vorige vervaldatum apk |
22-02-2026 |
Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren |
Vorige eigenaren van deze Gs Otib-170-3000 opvragen |
Gewichten en afmetingen
Laadvermogen |
37.760 kg |
Massa leeg voertuig |
9240 kg |
Toegestane maximum massa voertuig |
47.000 kg |
Wielbasis |
1100 cm |
Lengte voertuig |
1359 cm |
Breedte voertuig |
255 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig |
1200 cm |
Technische maximale massa voertuig |
47.000 kg |
Schadeverleden |
Schades van deze Gs Otib-170-3000 opvragen |
APK-gebreken van de OG41JK
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
09-12-2019 16:45 |
Roestschade hulpbalk |
09-12-2019 16:45 |
Wiellager te veel speling |
09-12-2019 16:45 |
Hulpbalk gescheurd |
09-12-2019 16:45 |
Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
09-12-2019 16:45 |
Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont |
09-12-2019 16:45 |
Stuurkogel te veel speling |
11-11-2020 16:55 |
Wiellager te veel speling |
11-11-2020 16:55 |
Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd |
11-11-2020 16:55 |
Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
11-11-2020 16:55 |
Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
10-11-2021 16:56 |
Band beschadigd |
10-11-2021 16:56 |
Remcilinder defect/ondeugdelijk/kans op scheuren |
10-11-2021 16:56 |
Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
10-11-2021 16:56 |
Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
24-01-2023 16:55 |
Wiellager te veel speling |
24-01-2023 16:55 |
Band onvoldoende profiel |
24-01-2023 16:55 |
Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
24-01-2023 16:55 |
Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
Schades bekijken van deze Gs Otib-170-3000.
Bijwerkdatum OG-41-JK
De gegevens van deze Gs Otib-170-3000 met kenteken OG41JK (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Wat wil je doen met deze Gs Otib-170-3000?
Schadeverleden van de OGÂ 41Â JK
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2000?
Of wil je de gedetailleerde waarde van OG41JK weten?
Of controleer gewoon even de vorige eigenaren.
Voorkom een miskoop!
Schadeverleden en vorige eigenaren
Kenteken check
Wil je een ander kenteken checken dan OGÂ 41Â JK, gebruik dan onderstaande zoekbox:
Meer Gs Otib-170-3000 op voertuig-zoeker.nl
Gs Otib-170-3000 opleggers
- zes Gs Otib-170-3000 opleggers
- Bekijk Gs Otib-170-3000 opleggers.
- 895 Gs opleggers
- Bekijk Gs opleggers.
Gs Otib-170-3000 open wagens
- drie Gs Otib-170-3000 open wagens
- Bekijk Gs Otib-170-3000 open wagens.
- 569 Gs open wagens
- Bekijk Gs open wagens.
De meest verkochte oplegger-modellen van Gs zijn:
Gs Ob-120-2000,
Gs Ob-120-2800,
Gs Otib-120-2000,
Gs Ob-130-2800 en
Gs Oib-10-10.