Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw) |
Merk | H&w |
Model | Hwdpsp38 |
Kenteken | OR-10-NN, OR–10–NN, OR 10 NN (gespeld: Otto Rudolf Één Nul Nico Nico) |
Type | HWDPSP38 |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. balk a. hart koppeling |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties Maximum massa trekkend(e) voertuig(combinatie): 60000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze H&w Hwdpsp38 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 03-10-2018 (bijna 7 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 25-09-2018 (bijna 7 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 25-09-2018 (bijna 7 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 25-09-2025 (over 19 dagen) |
Tijdlijn van de OR10NN |
|
25-09-2018 | Eerste tenaamstelling in nederland |
25-09-2018 | Eerste toelating |
03-10-2018 | Huidige aanvang tenaamstelling |
25-09-2021 | Vorige vervaldatum apk |
25-09-2022 | Vorige vervaldatum apk |
25-09-2023 | Vorige vervaldatum apk |
25-09-2024 | Vorige vervaldatum apk |
25-09-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze H&w Hwdpsp38 opvragen |
Laadvermogen | 29.730 kg |
Massa leeg voertuig | 8270 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 38.000 kg |
Wielbasis | 945 cm |
Lengte voertuig | 1362 cm |
Breedte voertuig | 255 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 38.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze H&w Hwdpsp38 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze H&w Hwdpsp38 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze H&w Hwdpsp38 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 03 |
Carrosserie (omschrijving) | Gesloten opbouw |
Schadeverleden | Schades van deze H&w Hwdpsp38 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 12.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze H&w Hwdpsp38 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze H&w Hwdpsp38 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
19-09-2019 15:00 | Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 100% >= 95% awet) |
24-08-2020 10:24 | Bewegingsmogelijkheden remonderdeel beperkt |
24-08-2021 11:14 | Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 95% >= 90% awet) |
24-08-2021 11:14 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
02-09-2022 13:14 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
02-09-2022 13:14 | Waarschuwingsinrichting antiblokkeersysteem geeft defect aan |
Schades bekijken van deze H&w Hwdpsp38.
De gegevens van deze H&w Hwdpsp38 met kenteken OR10NN (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2018? Of wil je de gedetailleerde waarde van OR10NN weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OR-10-NN. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OR–10–NN één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, R, N en N als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 0 in OR10NN vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle ORNN-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan ORÂ 10Â NN, gebruik dan onderstaande zoekbox: