Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw) |
Merk | H&w |
Model | Hwdpsp38 |
Kenteken | OS-76-FB, OS–76–FB, OS 76 FB (gespeld: Otto Simon Zeven Zes Ferdinand Bernard) |
Type | HWDPSP38 |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. balk |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties toepasbaar. Maximum massa trekkend(e) voertuig(combinatie): 26500 kg |
Schadeverleden | Schades van deze H&w Hwdpsp38 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 20-12-2019 (bijna 6 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 20-12-2019 (bijna 6 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 20-12-2019 (bijna 6 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 20-12-2025 (over ruim 3 maanden) |
Tijdlijn van de OS76FB |
|
20-12-2019 | Eerste tenaamstelling in nederland |
20-12-2019 | Eerste toelating |
20-12-2019 | Huidige aanvang tenaamstelling |
20-12-2021 | Vorige vervaldatum apk |
20-12-2022 | Vorige vervaldatum apk |
20-12-2023 | Vorige vervaldatum apk |
20-12-2024 | Vorige vervaldatum apk |
20-12-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze H&w Hwdpsp38 opvragen |
Laadvermogen | 29.730 kg |
Massa leeg voertuig | 8270 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 38.000 kg |
Wielbasis | 951 cm |
Lengte voertuig | 1380 cm |
Breedte voertuig | 255 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1195 cm |
Technische maximale massa voertuig | 38.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze H&w Hwdpsp38 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Aantal wielen | 6 |
Schadeverleden | Schades van deze H&w Hwdpsp38 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze H&w Hwdpsp38 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 03 |
Carrosserie (omschrijving) | Gesloten opbouw |
Schadeverleden | Schades van deze H&w Hwdpsp38 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 12.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze H&w Hwdpsp38 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze H&w Hwdpsp38 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
06-12-2021 12:20 | (Zij-)markeringslicht kleur wijkt af of niet toegestaan |
06-12-2021 12:20 | Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 95% >= 90% awet) |
06-12-2021 12:20 | Achterlicht werkt niet (goed) |
06-12-2021 12:20 | Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage |
06-12-2021 12:20 | Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
14-11-2022 12:25 | Kentekenplaatverlichting kleur wijkt af/niet toegestaan |
Schades bekijken van deze H&w Hwdpsp38.
De gegevens van deze H&w Hwdpsp38 met kenteken OS76FB (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2019? Of wil je de gedetailleerde waarde van OS76FB weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OS-76-FB. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OS–76–FB één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, S, F en B als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7 en 6 in OS76FB vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OSFB-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OSÂ 76Â FB, gebruik dan onderstaande zoekbox: