Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Open wagen |
Merk | H&w |
Model | Hwepss |
Kenteken | OK-47-BT, OK–47–BT, OK 47 BT (gespeld: Otto Karel Vier Zeven Bernard Theodoor) |
Europese voertuigcategorie | O3 |
Plaats chassisnummer | r. balk v. achteras |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties In lange en zware voertuigcombinaties |
Schadeverleden | Schades van deze H&w Hwepss opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 22-07-2024 (ruim 1 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 19-10-2007 (bijna 18 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 19-10-2007 (bijna 18 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 13-02-2026 (over ruim 5 maanden) |
Tijdlijn van de OK47BT |
|
19-10-2007 | Eerste tenaamstelling in nederland |
19-10-2007 | Eerste toelating |
04-07-2016 | Vorige aanvang tenaamstelling |
29-01-2022 | Vorige vervaldatum apk |
29-01-2023 | Vorige vervaldatum apk |
29-01-2024 | Vorige vervaldatum apk |
22-07-2024 | Huidige aanvang tenaamstelling |
13-02-2025 | Vorige vervaldatum apk |
13-02-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze H&w Hwepss opvragen |
Laadvermogen | 15.760 kg |
Massa leeg voertuig | 5240 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 21.000 kg |
Wielbasis | 810 cm |
Lengte voertuig | 1400 cm |
Breedte voertuig | 255 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 21.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze H&w Hwepss opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze H&w Hwepss opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze H&w Hwepss opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Schadeverleden | Schades van deze H&w Hwepss opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 11.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze H&w Hwepss opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze H&w Hwepss opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
29-01-2020 16:59 | (Zij-)markeringslichten ontbreken |
29-01-2020 16:59 | Achterlicht glas lichtarmatuur ernstig beschadigd of verwijd |
27-01-2021 16:54 | Stadslicht niet volgens voorschriften |
27-01-2021 16:54 | Kentekenplaatverlichting kleur wijkt af/niet toegestaan |
20-01-2022 16:55 | Stadslicht werkt niet (goed) |
20-01-2022 16:55 | Remlicht werkt niet (goed) |
20-01-2022 16:55 | Achterlicht glas lichtarmatuur ernstig beschadigd of verwijd |
15-12-2022 16:18 | Drager/bevestigingsmiddel van remvoering raakt trommel/schij |
13-02-2024 16:55 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
13-02-2024 16:55 | Achterlicht glas lichtarmatuur ernstig beschadigd of verwijd |
Schades bekijken van deze H&w Hwepss.
De gegevens van deze H&w Hwepss met kenteken OK47BT (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2007? Of wil je de gedetailleerde waarde van OK47BT weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OK-47-BT. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OK–47–BT één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, K, B en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 7 in OK47BT vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OKBT-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OKÂ 47Â BT, gebruik dan onderstaande zoekbox: