Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Containercarrier |
Merk | H&w |
Model | Hwzcsd29 |
Kenteken | OP-40-PL, OP–40–PL, OP 40 PL (gespeld: Otto Pieter Vier Nul Pieter Lodewijk) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. balk v. hart asstel |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties toepasbaar. Maximum massa trekkend voertuig: 19000 kg - max. massa oplegger geremd: 38000 kg Afstand hart koppeling tot hart koppeling: 775 cm |
Schadeverleden | Schades van deze H&w Hwzcsd29 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 20-01-2017 (bijna 9 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 22-12-2016 (bijna 9 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 22-12-2016 (bijna 9 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 23-12-2025 (over bijna 4 maanden) |
Tijdlijn van de OP40PL |
|
22-12-2016 | Eerste tenaamstelling in nederland |
22-12-2016 | Eerste toelating |
20-01-2017 | Huidige aanvang tenaamstelling |
22-12-2021 | Vorige vervaldatum apk |
23-12-2022 | Vorige vervaldatum apk |
23-12-2023 | Vorige vervaldatum apk |
23-12-2024 | Vorige vervaldatum apk |
23-12-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze H&w Hwzcsd29 opvragen |
Laadvermogen | 25.000 kg |
Massa leeg voertuig | 4000 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 29.000 kg |
Wielbasis | 785 cm |
Lengte voertuig | 1124 cm |
Breedte voertuig | 248 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 924 cm |
Technische maximale massa voertuig | 29.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze H&w Hwzcsd29 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 90 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze H&w Hwzcsd29 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze H&w Hwzcsd29 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 08 |
Carrosserie (omschrijving) | Containercarrier |
Schadeverleden | Schades van deze H&w Hwzcsd29 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 12.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze H&w Hwzcsd29 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze H&w Hwzcsd29 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
19-12-2018 13:40 | Lijnmarkering ontbreekt |
04-12-2019 14:36 | Band beschadigd |
04-12-2019 14:36 | (Zij-)markeringslicht ondeugdelijk bevestigd |
04-12-2019 14:36 | Lijnmarkering niet volgens voorschriften |
04-12-2019 14:36 | Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
11-11-2020 11:33 | Een wiel remt niet |
23-12-2021 10:04 | Lijnmarkering niet volgens voorschriften |
15-12-2023 15:52 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
Schades bekijken van deze H&w Hwzcsd29.
De gegevens van deze H&w Hwzcsd29 met kenteken OP40PL (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2016? Of wil je de gedetailleerde waarde van OP40PL weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OP-40-PL. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OP–40–PL één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, P, P en L als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 0 in OP40PL vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OPPL-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OPÂ 40Â PL, gebruik dan onderstaande zoekbox: