Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Speciale groep (voertuig uit een speciale groep) |
Merk | H&w |
Model | Hwzcsd30 |
Kenteken | OL-46-JB, OL–46–JB, OL 46 JB (gespeld: Otto Lodewijk Vier Zes Jan Bernard) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. balk a. hart koppeling |
Bijzonderheden |
Afstand hart koppeling tot hart koppeling: 875 cm In lange en zware voertuigcombinaties - max. massa oplegger geremd: 38000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze H&w Hwzcsd30 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 09-05-2011 (ruim 14 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 19-04-2011 (ruim 14 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 19-04-2011 (ruim 14 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 23-04-2026 (over bijna 8 maanden) |
Tijdlijn van de OL46JB |
|
19-04-2011 | Eerste tenaamstelling in nederland |
19-04-2011 | Eerste toelating |
09-05-2011 | Huidige aanvang tenaamstelling |
23-04-2022 | Vorige vervaldatum apk |
23-04-2023 | Vorige vervaldatum apk |
23-04-2024 | Vorige vervaldatum apk |
23-04-2025 | Vorige vervaldatum apk |
23-04-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze H&w Hwzcsd30 opvragen |
Laadvermogen | 25.140 kg |
Massa leeg voertuig | 3860 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 29.000 kg |
Wielbasis | 875 cm |
Lengte voertuig | 1150 cm |
Breedte voertuig | 248 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 955 cm |
Technische maximale massa voertuig | 29.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze H&w Hwzcsd30 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze H&w Hwzcsd30 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze H&w Hwzcsd30 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Schadeverleden | Schades van deze H&w Hwzcsd30 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 11.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze H&w Hwzcsd30 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze H&w Hwzcsd30 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
09-03-2023 14:25 | Band onvoldoende profiel |
09-03-2023 14:25 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
09-03-2023 14:25 | Stuurkogel te veel speling |
Schades bekijken van deze H&w Hwzcsd30.
De gegevens van deze H&w Hwzcsd30 met kenteken OL46JB (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2011? Of wil je de gedetailleerde waarde van OL46JB weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OL-46-JB. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OL–46–JB één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, L, J en B als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 6 in OL46JB vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OLJB-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OLÂ 46Â JB, gebruik dan onderstaande zoekbox: