Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Huifopbouw |
Merk | H&w |
Model | Hwzpsb29 |
Kenteken | OR-59-NG, OR–59–NG, OR 59 NG (gespeld: Otto Rudolf Vijf Negen Nico Gerard) |
Type | HWZPSB29 |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. balk |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties Maximum massa trekkend voertuig: 19000 kg - max. massa oplegger geremd: 38000 kg Afstand hart koppeling tot hart koppeling: 750 cm |
Schadeverleden | Schades van deze H&w Hwzpsb29 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 01-10-2018 (bijna 7 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 19-09-2018 (bijna 7 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 19-09-2018 (bijna 7 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 29-09-2025 (over 23 dagen) |
Tijdlijn van de OR59NG |
|
19-09-2018 | Eerste tenaamstelling in nederland |
19-09-2018 | Eerste toelating |
01-10-2018 | Huidige aanvang tenaamstelling |
19-09-2021 | Vorige vervaldatum apk |
19-09-2022 | Vorige vervaldatum apk |
29-09-2023 | Vorige vervaldatum apk |
29-09-2024 | Vorige vervaldatum apk |
29-09-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze H&w Hwzpsb29 opvragen |
Laadvermogen | 23.940 kg |
Massa leeg voertuig | 5060 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 29.000 kg |
Wielbasis | 760 cm |
Lengte voertuig | 1086 cm |
Breedte voertuig | 255 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 899 cm |
Technische maximale massa voertuig | 29.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze H&w Hwzpsb29 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze H&w Hwzpsb29 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze H&w Hwzpsb29 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 06 |
Carrosserie (omschrijving) | Huifopbouw |
Schadeverleden | Schades van deze H&w Hwzpsb29 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 12.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze H&w Hwzpsb29 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze H&w Hwzpsb29 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
14-09-2021 14:11 | Speling sluitinrichting schotelkoppeling te groot |
14-09-2021 14:11 | Hulpbalk gescheurd |
14-09-2021 14:11 | Retroreflector (zijkant) aantal niet volgens voorschriften |
29-09-2022 11:40 | Bovenbouw ondeugdelijk bevestigd |
29-09-2022 11:40 | Hoofdbalk gescheurd |
29-09-2022 11:40 | Retroreflector vertoont gebrek |
29-09-2023 14:32 | Koppelingspen te veel gesleten |
29-09-2023 14:32 | Retroreflector vertoont gebrek |
Schades bekijken van deze H&w Hwzpsb29.
De gegevens van deze H&w Hwzpsb29 met kenteken OR59NG (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2018? Of wil je de gedetailleerde waarde van OR59NG weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OR-59-NG. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OR–59–NG één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, R, N en G als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 9 in OR59NG vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle ORNG-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan ORÂ 59Â NG, gebruik dan onderstaande zoekbox: