Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw) |
Merk | H&w |
Model | Hwzpsk29 |
Kenteken | ON-50-PZ, ON–50–PZ, ON 50 PZ (gespeld: Otto Nico Vijf Nul Pieter Zaandam) |
Type | HWZPSK29 |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. balk v. achteras |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties toepasbaar. Maximum massa trekkend voertuig: 19000 kg - max. massa middenas geremd: 18000 kg Afstand hart koppeling tot hart koppeling: 1055 cm |
Schadeverleden | Schades van deze H&w Hwzpsk29 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 18-02-2015 (bijna 11 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 12-02-2015 (bijna 11 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 12-02-2015 (bijna 11 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 25-11-2025 (over ruim 2½ maanden) |
Tijdlijn van de ON50PZ |
|
12-02-2015 | Eerste tenaamstelling in nederland |
12-02-2015 | Eerste toelating |
18-02-2015 | Huidige aanvang tenaamstelling |
25-11-2021 | Vorige vervaldatum apk |
25-11-2022 | Vorige vervaldatum apk |
25-11-2023 | Vorige vervaldatum apk |
25-11-2024 | Vorige vervaldatum apk |
25-11-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze H&w Hwzpsk29 opvragen |
Laadvermogen | 22.240 kg |
Massa leeg voertuig | 6760 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 29.000 kg |
Wielbasis | 872 cm |
Lengte voertuig | 1383 cm |
Breedte voertuig | 255 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 29.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze H&w Hwzpsk29 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze H&w Hwzpsk29 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze H&w Hwzpsk29 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 03 |
Carrosserie (omschrijving) | Gesloten opbouw |
Schadeverleden | Schades van deze H&w Hwzpsk29 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 12.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze H&w Hwzpsk29 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze H&w Hwzpsk29 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
25-11-2020 13:08 | Verlichting asymmetrisch t.o.v. het midden |
25-11-2020 13:08 | Remcilinder defect/ondeugdelijk/kans op scheuren |
25-11-2020 13:08 | Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
14-10-2021 14:45 | Drager/bevestigingsmiddel van remvoering raakt trommel/schij |
09-11-2022 12:59 | Band onvoldoende profiel |
09-11-2022 12:59 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
09-11-2022 12:59 | Afmeting of plaats stootbalk onjuist |
30-10-2023 14:27 | Afmeting of plaats stootbalk onjuist |
Schades bekijken van deze H&w Hwzpsk29.
De gegevens van deze H&w Hwzpsk29 met kenteken ON50PZ (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2015? Of wil je de gedetailleerde waarde van ON50PZ weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van ON-50-PZ. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken ON–50–PZ één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, N, P en Z als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 0 in ON50PZ vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle ONPZ-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan ONÂ 50Â PZ, gebruik dan onderstaande zoekbox: