OB-46-YT
OB-55-YT
OB-48-YT: H.t.f. Hs0-32 gk
Op deze pagina vind je alle informatie over OB–48–YT, een H.t.f. Hs0-32 gk.
Het is een
open wagen uit 1992.
De APK van deze Hs0-32 gk vervalt op 10-10-2025 (over ruim 1 maand).
Specificaties van de OB-48-YT
Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling |
03-06-2003 (ruim 22 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland |
03-08-1992 (ruim 33 jaar geleden) |
Datum eerste toelating |
03-08-1992 (ruim 33 jaar geleden) |
Vervaldatum APK |
10-10-2025 (over ruim 1 maand) |
Tijdlijn van de OB48YT
|
03-08-1992 |
Eerste tenaamstelling in nederland |
03-08-1992 |
Eerste toelating |
03-06-2003 |
Huidige aanvang tenaamstelling |
05-07-2021 |
Vorige vervaldatum apk |
16-07-2022 |
Vorige vervaldatum apk |
29-09-2023 |
Vorige vervaldatum apk |
29-09-2024 |
Vorige vervaldatum apk |
10-10-2025 |
Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren |
Vorige eigenaren van deze H.t.f. Hs0-32 gk opvragen |
Gewichten en afmetingen
Laadvermogen |
25.340 kg |
Massa leeg voertuig |
6660 kg |
Toegestane maximum massa voertuig |
32.000 kg |
Wielbasis |
920 cm |
Breedte voertuig |
255 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig |
1140 cm |
Technische maximale massa voertuig |
32.000 kg |
Schadeverleden |
Schades van deze H.t.f. Hs0-32 gk opvragen |
APK-gebreken van de OB48YT
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
03-07-2019 16:52 |
Drukreservoirs ondeugdelijk, beschadigd, verroest of lek |
03-07-2019 16:52 |
Remcilinder vertoont te veel corrosie |
03-07-2019 16:52 |
Roestschade, te veel dikteafname materiaal |
03-07-2019 16:52 |
Draaikransdelen ingesleten / te veel speling |
03-07-2019 16:52 |
Onderdeel stuurinrichting gebroken of gescheurd |
03-07-2019 16:52 |
Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
03-07-2019 16:52 |
Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
29-09-2022 16:36 |
Achteruitrijlicht werkt niet (goed) |
29-09-2022 16:36 |
Banden op 1 as niet voorzien van dezelfde maataanduiding |
29-09-2022 16:36 |
Opspatafscherming ontbreekt |
29-09-2022 16:36 |
Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 90% >= 50% awet) |
29-09-2022 16:36 |
Luchtlekkage reminrichting |
29-09-2022 16:36 |
(Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
29-09-2022 16:36 |
Roestschade ondersteuningsprofielen draaikrans |
29-09-2022 16:36 |
Roestschade hoofdbalk |
29-09-2022 16:36 |
(Zij-)markeringslicht ondeugdelijk bevestigd |
29-09-2022 16:36 |
Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
29-09-2023 16:13 |
Roestschade, te veel dikteafname materiaal |
29-09-2023 16:13 |
Retroreflector vertoont gebrek |
29-09-2023 16:13 |
Luchtlekkage reminrichting |
29-09-2023 16:13 |
Band onvoldoende profiel |
29-09-2023 16:13 |
Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd |
29-09-2023 16:13 |
Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
Schades bekijken van deze H.t.f. Hs0-32 gk.
Bijwerkdatum OB-48-YT
De gegevens van deze H.t.f. Hs0-32 gk met kenteken OB48YT (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Wat wil je doen met deze H.t.f. Hs0-32 gk?
Schadeverleden van de OBÂ 48Â YT
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1992?
Of wil je de gedetailleerde waarde van OB48YT weten?
Of controleer gewoon even de vorige eigenaren.
Voorkom een miskoop!
Schadeverleden en vorige eigenaren
3 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating
03-08-1992 (ruim 33 jaar geleden):
- OB-45-YT: Burg Bpdo 10-10 ls
- OG-62-RR: Schmitz Spr18
- OG-73-TZ: Zie bijzonderheden Sa 19-l
Kenteken check
Wil je een ander kenteken checken dan OBÂ 48Â YT, gebruik dan onderstaande zoekbox:
Meer H.t.f. Hs0-32 gk op voertuig-zoeker.nl
H.t.f. Hs0-32 gk opleggers
- twee H.t.f. Hs0-32 gk opleggers
- Bekijk H.t.f. Hs0-32 gk opleggers.
- 2.111 H.t.f. opleggers
- Bekijk H.t.f. opleggers.
H.t.f. Hs0-32 gk open wagens
- één H.t.f. Hs0-32 gk open wagen
- Bekijk H.t.f. Hs0-32 gk open wagen.
- tien H.t.f. open wagens
- Bekijk H.t.f. open wagens.
De meest verkochte oplegger-modellen van H.t.f. zijn:
H.t.f. Hzp 32,
H.t.f. Hzo42,
H.t.f. Hzct 32,
H.t.f. Hzo39 en
H.t.f. Hzct 22.