OB-25-PL OB-47-PL

OB-38-PL: H.t.f. Hso-22 gk.

OB-38-PL Op deze pagina vind je alle informatie over OB–38–PL, een H.t.f. Hso-22 gk.. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 1991. De APK van deze Hso-22 gk. is vervallen op 23-06-2016 (ruim 9 jaar geleden).

Wat wil je doen met OB-38-PL?

infoverkopentools

Specificaties van de OB-38-PL

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk H.t.f.
Model Hso-22 gk.
Kenteken OB-38-PL, OB–38–PL, OB 38 PL (gespeld: Otto Bernard Drie Acht Pieter Lodewijk)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer tegen r. balk 070 cm v. achteras
Schadeverleden Schades van deze H.t.f. Hso-22 gk. opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 20-06-2014 (ruim 11 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 04-02-1991 (bijna 35 jaar geleden)
Datum eerste toelating 04-02-1991 (bijna 35 jaar geleden)
Vervaldatum APK 23-06-2016 (ruim 9 jaar geleden)

Tijdlijn van de OB38PL

04-02-1991 Eerste tenaamstelling in nederland
04-02-1991 Eerste toelating
20-06-2014 Huidige aanvang tenaamstelling
23-06-2016 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze H.t.f. Hso-22 gk. opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 14.260 kg
Massa leeg voertuig 7740 kg
Toegestane maximum massa voertuig 22.000 kg
Wielbasis 901 cm
Breedte voertuig 250 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1191 cm
Technische maximale massa voertuig 22.000 kg
Schadeverleden Schades van deze H.t.f. Hso-22 gk. opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze H.t.f. Hso-22 gk. opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze H.t.f. Hso-22 gk. opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze H.t.f. Hso-22 gk. opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 12.000 kg
Schadeverleden Schades van deze H.t.f. Hso-22 gk. opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze H.t.f. Hso-22 gk. opvragen

Bijwerkdatum OB-38-PL

De gegevens van deze H.t.f. Hso-22 gk. met kenteken OB38PL (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze H.t.f. Hso-22 gk.?

Schadeverleden van de OB 38 PL

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1991? Of wil je de gedetailleerde waarde van OB38PL weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Hso-22 gk. (OB38PL)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OB-38-PL. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OB–38–PL één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: RB-38-PL, een rode Citroen Visa 11 re s 6 personenauto uit 1986.
  2. Verandering op plek 2: OF-38-PL, een D-tec Ct4s 1 2 oplegger uit 1998.
  3. Verandering op plek 3: OB-58-PL, een Groenewegen Dro 10 10b oplegger uit 1992.
  4. Verandering op plek 4: OB-34-PL, een Wot 0.3.12.27 oplegger uit 1991.
  5. Verandering op plek 5: OB-38-NL, een Van hool S-212-vf oplegger uit 1990.
  6. Verandering op plek 5: OB-38-ZL, een Pacton 2126 d-18 oplegger uit 1992.
  7. Verandering op plek 6: OB-38-PR, een Floor Flo-12-182 oplegger uit 1991.

Meer kentekens met O, B, P en L

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, B, P en L als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 8 in OB38PL vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OBPL-kentekens.

9 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

04-02-1991 (bijna 35 jaar geleden):
  1. OB-45-PL: Groenewegen Dro-12-27
  2. OB-46-PL: Groenewegen Dro-12-28 B
  3. OB-47-PL: Groenewegen 40.05 cc-12-24
  4. OB-53-PL: Groenewegen 40.05 cc-12-24
  5. OB-60-PL: Groenewegen Dro-12-28 B
  6. OB-61-PL: Trabosa Sck 262
  7. OB-65-PL: Burg Bpo 12-28 z
  8. OJ-36-ND: Broshuis E-2190/27
  9. OV-10-GH: Tang -

Meer H.t.f. Hso-22 gk. op voertuig-zoeker.nl

H.t.f. Hso-22 gk. opleggers

één H.t.f. Hso-22 gk. oplegger
Bekijk H.t.f. Hso-22 gk. oplegger.
2.111 H.t.f. opleggers
Bekijk H.t.f. opleggers.

H.t.f. Hso-22 gk. voertuigen met gesloten opbouw

één H.t.f. Hso-22 gk. voertuig met gesloten opbouw
Bekijk H.t.f. Hso-22 gk. voertuig met gesloten opbouw.
334 H.t.f. voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk H.t.f. voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van H.t.f. zijn: H.t.f. Hzp 32, H.t.f. Hzo42, H.t.f. Hzct 32, H.t.f. Hzo39 en H.t.f. Hzct 22.