Het kenteken van deze H.t.f. Hzct 32 (OD26YN) is niet meer actief.
Deze oplegger is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.
Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw) |
Merk | H.t.f. |
Model | Hzct 32 |
Kenteken | OD-26-YN, OD–26–YN, OD 26 YN (gespeld: Otto Dirk Twee Zes Ypsilon Nico) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk 105 cm v. hart asstel |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzct 32 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 27-10-2021 (bijna 4 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 29-07-1996 (ruim 29 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 29-07-1996 (ruim 29 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 21-01-2022 (ruim 3½ jaar geleden) |
Tijdlijn van de OD26YN |
|
29-07-1996 | Eerste tenaamstelling in nederland |
29-07-1996 | Eerste toelating |
23-12-2016 | Vorige aanvang tenaamstelling |
29-09-2021 | Vorige aanvang tenaamstelling |
27-10-2021 | Huidige aanvang tenaamstelling |
21-01-2022 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze H.t.f. Hzct 32 opvragen |
Laadvermogen | 23.480 kg |
Massa leeg voertuig | 8520 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 32.000 kg |
Wielbasis | 900 cm |
Breedte voertuig | 250 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 32.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzct 32 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzct 32 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzct 32 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzct 32 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 12.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzct 32 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzct 32 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
14-01-2020 10:19 | Drukreservoirs ondeugdelijk, beschadigd, verroest of lek |
14-01-2020 10:19 | Loadindex band kleiner dan maximum aslast |
14-01-2020 10:19 | Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
21-01-2021 14:55 | Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
Schades bekijken van deze H.t.f. Hzct 32.
De gegevens van deze H.t.f. Hzct 32 met kenteken OD26YN (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 14-04-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1996? Of wil je de gedetailleerde waarde van OD26YN weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OD-26-YN. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OD–26–YN één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, D, Y en N als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 6 in OD26YN vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle ODYN-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan ODÂ 26Â YN, gebruik dan onderstaande zoekbox: