Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Geconditioneerd voertuig |
Merk | H.t.f. |
Model | Hzo |
Type | 30 |
Kenteken | OL-56-LN, OL–56–LN, OL 56 LN (gespeld: Otto Lodewijk Vijf Zes Lodewijk Nico) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. balk |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties Maximum massa trekkend voertuig: 40000 kg - max. massa middenas geremd: 20000 kg Afstand hart koppeling tot hart koppeling: 1040 cm |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 30 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 04-10-2023 (bijna 2 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 07-10-2011 (bijna 14 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 07-10-2011 (bijna 14 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 12-01-2026 (over bijna 4 maanden) |
Tijdlijn van de OL56LN |
|
07-10-2011 | Eerste tenaamstelling in nederland |
07-10-2011 | Eerste toelating |
05-01-2017 | Vorige aanvang tenaamstelling |
19-07-2022 | Vorige vervaldatum apk |
19-01-2023 | Vorige aanvang tenaamstelling |
03-05-2023 | Vorige aanvang tenaamstelling |
09-05-2023 | Vorige aanvang tenaamstelling |
04-10-2023 | Huidige aanvang tenaamstelling |
12-01-2025 | Vorige vervaldatum apk |
12-01-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze H.t.f. Hzo 30 opvragen |
Laadvermogen | 20.620 kg |
Massa leeg voertuig | 9380 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 30.000 kg |
Wielbasis | 898 cm |
Lengte voertuig | 1380 cm |
Breedte voertuig | 260 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 30.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 30 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 30 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 30 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 04 |
Carrosserie (omschrijving) | Geconditioneerd met temperatuurregeling |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 30 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 14.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 30 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 30 opvragen |
De gegevens van deze H.t.f. Hzo 30 met kenteken OL56LN (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2011? Of wil je de gedetailleerde waarde van OL56LN weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OL-56-LN. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OL–56–LN één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, L, L en N als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 6 in OL56LN vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OLLN-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OLÂ 56Â LN, gebruik dan onderstaande zoekbox: