Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Gecond. met temperatuurreg. (geconditioneerd voertuig met temperatuurregeling) |
Merk | H.t.f. |
Model | Hzo |
Type | 30 |
Kenteken | ON-74-PK, ON–74–PK, ON 74 PK (gespeld: Otto Nico Zeven Vier Pieter Karel) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. balk by hart koppeling |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties Maximum massa trekkend voertuig: 40000 kg - max. massa middenas geremd: 20000 kg Afstand hart koppeling tot hart koppeling: 1038 cm |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 30 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 03-02-2015 (bijna 11 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 27-01-2015 (bijna 11 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 27-01-2015 (bijna 11 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 19-02-2026 (over ruim 5 maanden) |
Tijdlijn van de ON74PK |
|
27-01-2015 | Eerste tenaamstelling in nederland |
27-01-2015 | Eerste toelating |
03-02-2015 | Huidige aanvang tenaamstelling |
27-01-2022 | Vorige vervaldatum apk |
27-01-2023 | Vorige vervaldatum apk |
27-01-2024 | Vorige vervaldatum apk |
27-01-2025 | Vorige vervaldatum apk |
19-02-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze H.t.f. Hzo 30 opvragen |
Laadvermogen | 20.560 kg |
Massa leeg voertuig | 9440 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 30.000 kg |
Wielbasis | 891 cm |
Lengte voertuig | 1403 cm |
Breedte voertuig | 260 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 30.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 30 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 30 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 30 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 04 |
Carrosserie (omschrijving) | Geconditioneerd met temperatuurregeling |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 30 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 14.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 30 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 30 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
17-12-2021 16:20 | Voertuig voorzien van niet toegestane lichten |
17-12-2021 16:20 | Retroreflector (zijkant) aantal niet volgens voorschriften |
11-01-2023 11:53 | Voertuig voorzien van niet toegestane retroreflectoren |
11-01-2023 11:53 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Schades bekijken van deze H.t.f. Hzo 30.
De gegevens van deze H.t.f. Hzo 30 met kenteken ON74PK (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2015? Of wil je de gedetailleerde waarde van ON74PK weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van ON-74-PK. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken ON–74–PK één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, N, P en K als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7 en 4 in ON74PK vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle ONPK-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan ONÂ 74Â PK, gebruik dan onderstaande zoekbox: