Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Gecond. met temperatuurreg. (geconditioneerd voertuig met temperatuurregeling) |
Merk | H.t.f. |
Model | Hzo |
Type | 30 |
Kenteken | OP-51-GP, OP–51–GP, OP 51 GP (gespeld: Otto Pieter Vijf Één Gerard Pieter) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. balk |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties Maximum massa trekkend(e) voertuig(combinatie): 28000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 30 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 17-05-2016 (ruim 9 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 03-05-2016 (ruim 9 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 03-05-2016 (ruim 9 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 21-11-2025 (over ruim 2½ maanden) |
Tijdlijn van de OP51GP |
|
03-05-2016 | Eerste tenaamstelling in nederland |
03-05-2016 | Eerste toelating |
17-05-2016 | Huidige aanvang tenaamstelling |
28-05-2021 | Vorige vervaldatum apk |
18-06-2022 | Vorige vervaldatum apk |
23-06-2023 | Vorige vervaldatum apk |
21-11-2024 | Vorige vervaldatum apk |
21-11-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze H.t.f. Hzo 30 opvragen |
Laadvermogen | 23.660 kg |
Massa leeg voertuig | 8340 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 32.000 kg |
Wielbasis | 675 cm |
Lengte voertuig | 1178 cm |
Breedte voertuig | 260 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 975 cm |
Technische maximale massa voertuig | 32.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 30 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 30 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 30 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 04 |
Carrosserie (omschrijving) | Geconditioneerd met temperatuurregeling |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 30 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 14.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 30 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 30 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
28-05-2020 16:04 | (Zij-)markeringslicht kleur wijkt af of niet toegestaan |
28-05-2020 16:04 | Band beschadigd |
28-05-2020 16:04 | Stadslicht werkt niet (goed) |
28-05-2020 16:04 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
28-05-2020 16:04 | (Zij-)markeringslicht ondeugdelijk bevestigd |
23-06-2022 10:38 | Band beschadigd |
21-11-2023 12:24 | Luchtlekkage reminrichting |
Schades bekijken van deze H.t.f. Hzo 30.
De gegevens van deze H.t.f. Hzo 30 met kenteken OP51GP (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2016? Of wil je de gedetailleerde waarde van OP51GP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OP-51-GP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OP–51–GP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, P, G en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 1 in OP51GP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OPGP-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OPÂ 51Â GP, gebruik dan onderstaande zoekbox: