OK-45-JR OK-47-JR

OK-46-JR: H.t.f. Hzo

OK-46-JR Op deze pagina vind je alle informatie over OK–46–JR, een H.t.f. Hzo 32. Het is een geconditioneerd voertuig uit 2008. De APK van deze Hzo vervalt op 06-02-2026 (over 5 maanden).

Wat wil je doen met OK-46-JR?

infoverkopentools

Specificaties van de OK-46-JR

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Geconditioneerd voertuig
Merk H.t.f.
Model Hzo
Type 32
Kenteken OK-46-JR, OK–46–JR, OK 46 JR (gespeld: Otto Karel Vier Zes Jan Rudolf)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer r. balk
Schadeverleden Schades van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 07-01-2022 (ruim 3½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 03-04-2008 (ruim 17 jaar geleden)
Datum eerste toelating 03-04-2008 (ruim 17 jaar geleden)
Vervaldatum APK 06-02-2026 (over 5 maanden)

Tijdlijn van de OK46JR

03-04-2008 Eerste tenaamstelling in nederland
03-04-2008 Eerste toelating
10-09-2009 Vorige aanvang tenaamstelling
07-01-2022 Huidige aanvang tenaamstelling
06-02-2022 Vorige vervaldatum apk
06-02-2023 Vorige vervaldatum apk
06-02-2024 Vorige vervaldatum apk
06-02-2025 Vorige vervaldatum apk
06-02-2026 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 22.940 kg
Massa leeg voertuig 9060 kg
Toegestane maximum massa voertuig 32.000 kg
Wielbasis 720 cm
Lengte voertuig 1207 cm
Breedte voertuig 260 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1010 cm
Technische maximale massa voertuig 32.000 kg
Schadeverleden Schades van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 04
Carrosserie (omschrijving) Geconditioneerd met temperatuurregeling
Schadeverleden Schades van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 14.000 kg
Schadeverleden Schades van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen

APK-gebreken van de OK46JR

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

28-01-2020 14:53 Remverschil op 1 as te groot
28-01-2020 14:53 Achterlicht werkt niet (goed)
13-01-2021 13:31 Achterlicht werkt niet (goed)
13-01-2021 13:31 Richtingaanwijzer werkt niet (goed)
13-01-2022 11:46 Band beschadigd
13-01-2022 11:46 Achterlicht werkt niet (goed)
13-01-2023 14:41 Achterlicht werkt niet (goed)
21-12-2023 15:58 Achterlicht werkt niet (goed)
21-12-2023 15:58 Achterlicht glas lichtarmatuur ernstig beschadigd of verwijd

Schades bekijken van deze H.t.f. Hzo 32.

Bijwerkdatum OK-46-JR

De gegevens van deze H.t.f. Hzo 32 met kenteken OK46JR (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze H.t.f. Hzo 32?

Schadeverleden van de OK 46 JR

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2008? Of wil je de gedetailleerde waarde van OK46JR weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Hzo 32 (OK46JR)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OK-46-JR. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OK–46–JR één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: LK-46-JR, een blauwe Bmw M635 Csi personenauto uit 1984.
  2. Verandering op plek 1: WK-46-JR, een Buerstner 4308 aanhangwagen uit 1993.
  3. Verandering op plek 2: OJ-46-JR, een Stas 0-18-bpe oplegger uit 1973.
  4. Verandering op plek 2: OL-46-JR, een Broshuis 3absd -48 oplegger uit 2011.
  5. Verandering op plek 3: OK-16-JR, een Groenewegen Dro-12-27 oplegger uit 2008.
  6. Verandering op plek 3: OK-66-JR, een Bulthuis Tdpa01 oplegger uit 2008.
  7. Verandering op plek 4: OK-45-JR, een Groenewegen Dro-14-27 oplegger uit 2008.
  8. Verandering op plek 4: OK-47-JR, een H.t.f. Hzo 32 oplegger uit 2008.
  9. Verandering op plek 5: OK-46-GR, een Pacton T3-010 oplegger uit 2008.
  10. Verandering op plek 5: OK-46-KR, een Kuiper Plsd oplegger uit 2008.
  11. Verandering op plek 6: OK-46-JP, een Krone Sd oplegger uit 2008.
  12. Verandering op plek 6: OK-46-JS, een Schmitz cargobull Sko 24/l -13.4 fp 45 cool(sko 24) oplegger uit 2008.

Meer kentekens met O, K, J en R

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, K, J en R als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 6 in OK46JR vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OKJR-kentekens.

Meer H.t.f. Hzo 32 op voertuig-zoeker.nl

H.t.f. Hzo 32 opleggers

368 H.t.f. Hzo 32 opleggers
Bekijk H.t.f. Hzo 32 opleggers.
1.654 H.t.f. Hzo opleggers
Bekijk H.t.f. Hzo opleggers.
2.112 H.t.f. opleggers
Bekijk H.t.f. opleggers.

H.t.f. Hzo 32 geconditioneerd voertuigen

154 H.t.f. Hzo 32 geconditioneerd voertuigen
Bekijk H.t.f. Hzo 32 geconditioneerd voertuigen.
536 H.t.f. Hzo geconditioneerd voertuigen
Bekijk H.t.f. Hzo geconditioneerd voertuigen.
765 H.t.f. geconditioneerd voertuigen
Bekijk H.t.f. geconditioneerd voertuigen.

De meest verkochte oplegger-modellen van H.t.f. zijn: H.t.f. Hzp 32, H.t.f. Hzo42, H.t.f. Hzct 32, H.t.f. Hzo39 en H.t.f. Hzct 22.