Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Gecond. met temperatuurreg. (geconditioneerd voertuig met temperatuurregeling) |
Merk | H.t.f. |
Model | Hzo |
Type | 32 |
Kenteken | OL-39-NG, OL–39–NG, OL 39 NG (gespeld: Otto Lodewijk Drie Negen Nico Gerard) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. balk |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties toepasbaar. Maximum massa trekkend(e) voertuig(combinatie): 35000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 30-11-2011 (bijna 14 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 29-11-2011 (bijna 14 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 29-11-2011 (bijna 14 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 08-12-2025 (over ruim 3 maanden) |
Tijdlijn van de OL39NG |
|
29-11-2011 | Eerste tenaamstelling in nederland |
29-11-2011 | Eerste toelating |
30-11-2011 | Huidige aanvang tenaamstelling |
03-12-2021 | Vorige vervaldatum apk |
03-12-2022 | Vorige vervaldatum apk |
08-12-2023 | Vorige vervaldatum apk |
08-12-2024 | Vorige vervaldatum apk |
08-12-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Laadvermogen | 19.200 kg |
Massa leeg voertuig | 10.800 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 30.000 kg |
Wielbasis | 918 cm |
Lengte voertuig | 1386 cm |
Breedte voertuig | 260 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 30.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 04 |
Carrosserie (omschrijving) | Geconditioneerd met temperatuurregeling |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 15.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
19-10-2021 12:25 | Band beschadigd |
19-10-2021 12:25 | Retroreflector vertoont gebrek |
19-10-2021 12:25 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
19-10-2021 12:25 | Achterlicht werkt niet (goed) |
08-12-2022 16:17 | Remvertraging / remwerking parkeerrem onvoldoende |
07-12-2023 12:12 | Verlichting ondeugdelijk bevestigd |
07-12-2023 12:12 | Schokdemper werkt niet (goed) |
07-12-2023 12:12 | Retroreflector ontbreekt |
07-12-2023 12:12 | Remvertraging / remwerking parkeerrem onvoldoende |
Schades bekijken van deze H.t.f. Hzo 32.
De gegevens van deze H.t.f. Hzo 32 met kenteken OL39NG (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2011? Of wil je de gedetailleerde waarde van OL39NG weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OL-39-NG. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OL–39–NG één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, L, N en G als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 9 in OL39NG vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OLNG-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OLÂ 39Â NG, gebruik dan onderstaande zoekbox: