Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Geconditioneerd voertuig |
Merk | H.t.f. |
Model | Hzo |
Type | 32 |
Kenteken | OL-42-NG, OL–42–NG, OL 42 NG (gespeld: Otto Lodewijk Vier Twee Nico Gerard) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. balk |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties toepasbaar. Maximum massa trekkend(e) voertuig(combinatie): 30000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 30-11-2011 (bijna 14 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 29-11-2011 (bijna 14 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 29-11-2011 (bijna 14 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 29-11-2025 (over bijna 3 maanden) |
Tijdlijn van de OL42NG |
|
29-11-2011 | Eerste tenaamstelling in nederland |
29-11-2011 | Eerste toelating |
30-11-2011 | Huidige aanvang tenaamstelling |
29-11-2021 | Vorige vervaldatum apk |
29-11-2022 | Vorige vervaldatum apk |
29-11-2023 | Vorige vervaldatum apk |
29-11-2024 | Vorige vervaldatum apk |
29-11-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Laadvermogen | 21.320 kg |
Massa leeg voertuig | 8680 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 30.000 kg |
Wielbasis | 676 cm |
Lengte voertuig | 1166 cm |
Breedte voertuig | 260 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 968 cm |
Technische maximale massa voertuig | 30.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 04 |
Carrosserie (omschrijving) | Geconditioneerd met temperatuurregeling |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 15.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
16-10-2020 13:26 | Schokdemper ondeugdelijk bevestigd |
16-10-2020 13:26 | Achterlicht werkt niet (goed) |
20-10-2021 13:21 | Band onvoldoende profiel |
20-10-2021 13:21 | Achterlicht werkt niet (goed) |
04-11-2022 13:57 | Drager/bevestigingsmiddel van remvoering raakt trommel/schij |
10-11-2023 11:54 | (Zij-)markeringslicht ondeugdelijk bevestigd |
Schades bekijken van deze H.t.f. Hzo 32.
De gegevens van deze H.t.f. Hzo 32 met kenteken OL42NG (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2011? Of wil je de gedetailleerde waarde van OL42NG weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OL-42-NG. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OL–42–NG één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, L, N en G als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 2 in OL42NG vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OLNG-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OLÂ 42Â NG, gebruik dan onderstaande zoekbox: