Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Geconditioneerd voertuig |
Merk | H.t.f. |
Model | Hzo |
Type | 32 |
Kenteken | OL-74-LV, OL–74–LV, OL 74 LV (gespeld: Otto Lodewijk Zeven Vier Lodewijk Victor) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. balk |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties Maximum massa trekkend(e) voertuig(combinatie): 30000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 15-12-2023 (ruim 1½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 03-11-2011 (bijna 14 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 03-11-2011 (bijna 14 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 30-12-2025 (over bijna 4 maanden) |
Tijdlijn van de OL74LV |
|
03-11-2011 | Eerste tenaamstelling in nederland |
03-11-2011 | Eerste toelating |
07-11-2011 | Vorige aanvang tenaamstelling |
08-11-2021 | Vorige vervaldatum apk |
08-11-2022 | Vorige vervaldatum apk |
21-11-2022 | Vorige aanvang tenaamstelling |
13-01-2023 | Vorige aanvang tenaamstelling |
11-08-2023 | Vorige aanvang tenaamstelling |
15-12-2023 | Huidige aanvang tenaamstelling |
19-10-2024 | Vorige vervaldatum apk |
19-10-2025 | Vorige vervaldatum apk |
30-12-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Laadvermogen | 22.360 kg |
Massa leeg voertuig | 7640 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 30.000 kg |
Wielbasis | 676 cm |
Lengte voertuig | 1145 cm |
Breedte voertuig | 260 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 973 cm |
Technische maximale massa voertuig | 30.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 04 |
Carrosserie (omschrijving) | Geconditioneerd met temperatuurregeling |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 15.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
08-11-2019 10:21 | Band beschadigd |
08-11-2019 10:21 | Stadslicht werkt niet (goed) |
Schades bekijken van deze H.t.f. Hzo 32.
De gegevens van deze H.t.f. Hzo 32 met kenteken OL74LV (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2011? Of wil je de gedetailleerde waarde van OL74LV weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OL-74-LV. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OL–74–LV één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, L, L en V als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7 en 4 in OL74LV vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OLLV-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OLÂ 74Â LV, gebruik dan onderstaande zoekbox: