Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Geconditioneerd voertuig |
Merk | H.t.f. |
Model | Hzo |
Type | 32 |
Kenteken | OL-83-JK, OL–83–JK, OL 83 JK (gespeld: Otto Lodewijk Acht Drie Jan Karel) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. balk |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties Maximum massa trekkend(e) voertuig(combinatie): 27000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 25-09-2023 (bijna 2 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 17-05-2011 (ruim 14 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 17-05-2011 (ruim 14 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 07-09-2026 (over bijna 1 jaar) |
Tijdlijn van de OL83JK |
|
17-05-2011 | Eerste tenaamstelling in nederland |
17-05-2011 | Eerste toelating |
23-05-2011 | Vorige aanvang tenaamstelling |
30-08-2021 | Vorige vervaldatum apk |
30-08-2022 | Vorige vervaldatum apk |
30-08-2023 | Vorige vervaldatum apk |
25-09-2023 | Huidige aanvang tenaamstelling |
07-09-2024 | Vorige vervaldatum apk |
07-09-2025 | Vorige vervaldatum apk |
07-09-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Laadvermogen | 19.520 kg |
Massa leeg voertuig | 10.480 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 30.000 kg |
Wielbasis | 916 cm |
Lengte voertuig | 1403 cm |
Breedte voertuig | 260 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 30.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 04 |
Carrosserie (omschrijving) | Geconditioneerd met temperatuurregeling |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 15.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
07-08-2019 15:38 | Achterlicht werkt niet (goed) |
18-08-2020 11:26 | Schokdemper ondeugdelijk bevestigd |
15-08-2022 13:58 | Voertuig voorzien van niet toegestane retroreflectoren |
15-08-2022 13:58 | Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage |
15-08-2022 13:58 | Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Schades bekijken van deze H.t.f. Hzo 32.
De gegevens van deze H.t.f. Hzo 32 met kenteken OL83JK (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 09-09-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2011? Of wil je de gedetailleerde waarde van OL83JK weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OL-83-JK. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OL–83–JK één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, L, J en K als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8 en 3 in OL83JK vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OLJK-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OLÂ 83Â JK, gebruik dan onderstaande zoekbox: