Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Gecond. met temperatuurreg. (geconditioneerd voertuig met temperatuurregeling) |
Merk | H.t.f. |
Model | Hzo |
Type | 32 |
Kenteken | OP-59-PB, OP–59–PB, OP 59 PB (gespeld: Otto Pieter Vijf Negen Pieter Bernard) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. balk |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties toepasbaar. Maximum massa trekkend voertuig: 40000 kg - max. massa middenas geremd: 20000 kg Afstand hart koppeling tot hart koppeling: 902 cm |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 02-03-2023 (ruim 2½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 05-01-2017 (bijna 9 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 05-01-2017 (bijna 9 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 12-01-2026 (over ruim 4 maanden) |
Tijdlijn van de OP59PB |
|
05-01-2017 | Eerste tenaamstelling in nederland |
05-01-2017 | Eerste toelating |
12-01-2017 | Vorige aanvang tenaamstelling |
05-01-2022 | Vorige vervaldatum apk |
05-01-2023 | Vorige vervaldatum apk |
02-03-2023 | Huidige aanvang tenaamstelling |
05-01-2024 | Vorige vervaldatum apk |
12-01-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Laadvermogen | 22.540 kg |
Massa leeg voertuig | 9460 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 32.000 kg |
Wielbasis | 763 cm |
Lengte voertuig | 1248 cm |
Breedte voertuig | 260 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1045 cm |
Technische maximale massa voertuig | 32.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 04 |
Carrosserie (omschrijving) | Geconditioneerd met temperatuurregeling |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 14.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
03-01-2020 15:37 | Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd |
14-12-2021 12:10 | Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
14-12-2021 12:10 | Retroreflector vertoont gebrek |
14-12-2021 12:10 | Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage |
Schades bekijken van deze H.t.f. Hzo 32.
De gegevens van deze H.t.f. Hzo 32 met kenteken OP59PB (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2017? Of wil je de gedetailleerde waarde van OP59PB weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OP-59-PB. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OP–59–PB één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, P, P en B als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 9 in OP59PB vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OPPB-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OPÂ 59Â PB, gebruik dan onderstaande zoekbox: