Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Gecond. met temperatuurreg. (geconditioneerd voertuig met temperatuurregeling) |
Merk | H.t.f. |
Model | Hzo |
Type | 32 |
Kenteken | OP-92-YK, OP–92–YK, OP 92 YK (gespeld: Otto Pieter Negen Twee Ypsilon Karel) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. balk |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties Maximum massa trekkend(e) voertuig(combinatie): 28000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 18-09-2017 (bijna 8 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 05-09-2017 (ruim 8 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 05-09-2017 (ruim 8 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 05-09-2026 (over bijna 1 jaar) |
Tijdlijn van de OP92YK |
|
05-09-2017 | Eerste tenaamstelling in nederland |
05-09-2017 | Eerste toelating |
18-09-2017 | Huidige aanvang tenaamstelling |
05-09-2021 | Vorige vervaldatum apk |
05-09-2022 | Vorige vervaldatum apk |
05-09-2023 | Vorige vervaldatum apk |
05-09-2024 | Vorige vervaldatum apk |
05-09-2025 | Vorige vervaldatum apk |
05-09-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Laadvermogen | 24.270 kg |
Massa leeg voertuig | 7730 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 32.000 kg |
Wielbasis | 680 cm |
Lengte voertuig | 1176 cm |
Breedte voertuig | 260 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 973 cm |
Technische maximale massa voertuig | 32.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 04 |
Carrosserie (omschrijving) | Geconditioneerd met temperatuurregeling |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 15.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
31-08-2021 11:47 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
18-07-2022 11:04 | Remverschil op 1 as te groot |
27-08-2024 14:11 | Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 100% >= 95% awet) |
27-08-2024 14:11 | Band beschadigd |
27-08-2024 14:11 | Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd |
27-08-2024 14:11 | (Zij-)markeringslicht ondeugdelijk bevestigd |
Schades bekijken van deze H.t.f. Hzo 32.
De gegevens van deze H.t.f. Hzo 32 met kenteken OP92YK (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 07-09-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2017? Of wil je de gedetailleerde waarde van OP92YK weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OP-92-YK. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OP–92–YK één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, P, Y en K als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 9 en 2 in OP92YK vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OPYK-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OPÂ 92Â YK, gebruik dan onderstaande zoekbox: