Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Gecond. met temperatuurreg. (geconditioneerd voertuig met temperatuurregeling) |
Merk | H.t.f. |
Model | Hzo |
Type | 32 |
Kenteken | OP-95-HB, OP–95–HB, OP 95 HB (gespeld: Otto Pieter Negen Vijf Hendrik Bernard) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. balk |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties Maximum massa trekkend(e) voertuig(combinatie): 28000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 06-06-2016 (ruim 9 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 25-05-2016 (ruim 9 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 25-05-2016 (ruim 9 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 03-07-2025 (ruim 2 maanden geleden) |
Tijdlijn van de OP95HB |
|
25-05-2016 | Eerste tenaamstelling in nederland |
25-05-2016 | Eerste toelating |
06-06-2016 | Huidige aanvang tenaamstelling |
03-07-2022 | Vorige vervaldatum apk |
03-07-2023 | Vorige vervaldatum apk |
03-07-2024 | Vorige vervaldatum apk |
03-07-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Laadvermogen | 23.660 kg |
Massa leeg voertuig | 8340 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 32.000 kg |
Wielbasis | 675 cm |
Lengte voertuig | 1178 cm |
Breedte voertuig | 260 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 975 cm |
Technische maximale massa voertuig | 32.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 04 |
Carrosserie (omschrijving) | Geconditioneerd met temperatuurregeling |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 14.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
01-07-2019 15:38 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
03-06-2020 14:20 | Wiel of band loopt aan |
03-06-2020 14:20 | (Zij-)markeringslicht ondeugdelijk bevestigd |
24-06-2022 15:29 | Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd |
19-06-2023 14:17 | Retroreflector vertoont gebrek |
21-06-2024 12:52 | Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 100% >= 95% awet) |
Schades bekijken van deze H.t.f. Hzo 32.
De gegevens van deze H.t.f. Hzo 32 met kenteken OP95HB (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 05-07-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2016? Of wil je de gedetailleerde waarde van OP95HB weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OP-95-HB. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OP–95–HB één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, P, H en B als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 9 en 5 in OP95HB vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OPHB-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OPÂ 95Â HB, gebruik dan onderstaande zoekbox: