Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw) |
Merk | H.t.f. |
Model | Hzo |
Type | 32 |
Kenteken | OR-20-DG, OR–20–DG, OR 20 DG (gespeld: Otto Rudolf Twee Nul Dirk Gerard) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. balk |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties toepasbaar. Maximum massa trekkend(e) voertuig(combinatie): 30000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 05-01-2018 (bijna 8 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 02-01-2018 (bijna 8 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 02-01-2018 (bijna 8 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 08-01-2026 (over ruim 4 maanden) |
Tijdlijn van de OR20DG |
|
02-01-2018 | Eerste tenaamstelling in nederland |
02-01-2018 | Eerste toelating |
05-01-2018 | Huidige aanvang tenaamstelling |
08-01-2022 | Vorige vervaldatum apk |
08-01-2023 | Vorige vervaldatum apk |
08-01-2024 | Vorige vervaldatum apk |
08-01-2025 | Vorige vervaldatum apk |
08-01-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Laadvermogen | 23.180 kg |
Massa leeg voertuig | 8820 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 32.000 kg |
Wielbasis | 891 cm |
Lengte voertuig | 1380 cm |
Breedte voertuig | 255 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 32.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 03 |
Carrosserie (omschrijving) | Gesloten opbouw |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 14.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
08-01-2020 13:34 | Retroreflector (zijkant) niet juist aangebracht |
08-01-2020 13:34 | Remlicht werkt niet (goed) |
18-11-2020 14:04 | Wiel of band niet goed afgeschermd |
24-11-2021 14:00 | Drager/bevestigingsmiddel van remvoering raakt trommel/schij |
17-11-2023 13:45 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
Schades bekijken van deze H.t.f. Hzo 32.
De gegevens van deze H.t.f. Hzo 32 met kenteken OR20DG (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2018? Of wil je de gedetailleerde waarde van OR20DG weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OR-20-DG. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OR–20–DG één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, R, D en G als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 0 in OR20DG vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle ORDG-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan ORÂ 20Â DG, gebruik dan onderstaande zoekbox: