Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Gecond. met temperatuurreg. (geconditioneerd voertuig met temperatuurregeling) |
Merk | H.t.f. |
Model | Hzo |
Type | 32 |
Kenteken | OR-83-HT, OR–83–HT, OR 83 HT (gespeld: Otto Rudolf Acht Drie Hendrik Theodoor) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. balk by hart koppeling |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties Maximum massa trekkend voertuig: 40000 kg - max. massa middenas geremd: 20000 kg Afstand hart koppeling tot hart koppeling: 1038 cm |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 03-05-2018 (ruim 7 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 17-04-2018 (ruim 7 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 17-04-2018 (ruim 7 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 17-04-2026 (over ruim 7 maanden) |
Tijdlijn van de OR83HT |
|
17-04-2018 | Eerste tenaamstelling in nederland |
17-04-2018 | Eerste toelating |
03-05-2018 | Huidige aanvang tenaamstelling |
17-04-2022 | Vorige vervaldatum apk |
17-04-2023 | Vorige vervaldatum apk |
17-04-2024 | Vorige vervaldatum apk |
17-04-2025 | Vorige vervaldatum apk |
17-04-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Laadvermogen | 22.160 kg |
Massa leeg voertuig | 9840 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 32.000 kg |
Wielbasis | 891 cm |
Lengte voertuig | 1403 cm |
Breedte voertuig | 260 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 32.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 04 |
Carrosserie (omschrijving) | Geconditioneerd met temperatuurregeling |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 14.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 32 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
08-04-2020 10:07 | Voertuig voorzien van niet toegestane retroreflectoren |
24-02-2022 11:45 | Kentekenplaatverlichting straalt licht naar achter |
06-04-2023 16:09 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
06-04-2023 16:09 | Achterlicht werkt niet (goed) |
29-03-2024 13:40 | Bovenbouw ondeugdelijk bevestigd |
11-04-2025 15:54 | Bovenbouw ondeugdelijk bevestigd |
11-04-2025 15:54 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
11-04-2025 15:54 | Remlicht werkt niet (goed) |
11-04-2025 15:54 | Achterlicht werkt niet (goed) |
Schades bekijken van deze H.t.f. Hzo 32.
De gegevens van deze H.t.f. Hzo 32 met kenteken OR83HT (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 19-04-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2018? Of wil je de gedetailleerde waarde van OR83HT weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OR-83-HT. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OR–83–HT één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, R, H en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8 en 3 in OR83HT vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle ORHT-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan ORÂ 83Â HT, gebruik dan onderstaande zoekbox: