OJ-51-JR OJ-56-JR

OJ-53-JR: H.t.f. Hzo

OJ-53-JR Op deze pagina vind je alle informatie over OJ–53–JR, een H.t.f. Hzo 39. Het is een geconditioneerd voertuig uit 2006. De APK van deze Hzo is vervallen op 12-05-2024 (bijna 1½ jaar geleden).

LET OP: Op deze oplegger is een export-indicator actief. Dat betekent dat de oplegger waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met OJ-53-JR?

infoverkopentools

Specificaties van de OJ-53-JR

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Geconditioneerd voertuig
Merk H.t.f.
Model Hzo
Type 39
Kenteken OJ-53-JR, OJ–53–JR, OJ 53 JR (gespeld: Otto Jan Vijf Drie Jan Rudolf)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer tegen r. balk 100 cm v. hart asstel
Schadeverleden Schades van deze H.t.f. Hzo 39 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 03-06-2024 (bijna 1½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 30-06-2006 (ruim 19 jaar geleden)
Datum eerste toelating 30-06-2006 (ruim 19 jaar geleden)
Vervaldatum APK 12-05-2024 (bijna 1½ jaar geleden)

Tijdlijn van de OJ53JR

30-06-2006 Eerste tenaamstelling in nederland
30-06-2006 Eerste toelating
05-03-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
12-05-2022 Vorige vervaldatum apk
02-08-2022 Vorige aanvang tenaamstelling
29-08-2022 Vorige aanvang tenaamstelling
12-05-2023 Vorige vervaldatum apk
12-05-2024 Huidige vervaldatum apk
03-06-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze H.t.f. Hzo 39 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 28.080 kg
Massa leeg voertuig 10.920 kg
Toegestane maximum massa voertuig 39.000 kg
Wielbasis 896 cm
Lengte voertuig 1401 cm
Breedte voertuig 260 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1199 cm
Technische maximale massa voertuig 39.000 kg
Schadeverleden Schades van deze H.t.f. Hzo 39 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze H.t.f. Hzo 39 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Nee
Schadeverleden Schades van deze H.t.f. Hzo 39 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 04
Carrosserie (omschrijving) Geconditioneerd met temperatuurregeling
Schadeverleden Schades van deze H.t.f. Hzo 39 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 15.000 kg
Schadeverleden Schades van deze H.t.f. Hzo 39 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze H.t.f. Hzo 39 opvragen

APK-gebreken van de OJ53JR

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

12-05-2020 15:26 Verbinding stangenstelsel stuurinrichting te veel speling
12-05-2020 15:26 Wiellager te veel speling
12-05-2020 15:26 Achterlicht werkt niet (goed)
12-05-2020 15:26 Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont
12-03-2021 11:47 Band onvoldoende profiel
12-03-2021 11:47 Onderdeel veersysteem ondeugdelijk (bevestigd)
12-03-2021 11:47 Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont
11-04-2022 11:35 Band beschadigd
11-04-2022 11:35 Luchtlekkage reminrichting

Schades bekijken van deze H.t.f. Hzo 39.

Bijwerkdatum OJ-53-JR

De gegevens van deze H.t.f. Hzo 39 met kenteken OJ53JR (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze H.t.f. Hzo 39?

Schadeverleden van de OJ 53 JR

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van OJ53JR weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Hzo 39 (OJ53JR)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OJ-53-JR. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OJ–53–JR één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MJ-53-JR, een Honda Cbr1000f motorfiets uit 1989.
  2. Verandering op plek 1: WJ-53-JR, een Pako 150 aanhangwagen uit 1992.
  3. Verandering op plek 2: OK-53-JR, een System trailer Tfs 27 oplegger uit 2008.
  4. Verandering op plek 3: OJ-43-JR, een Atm Okflsl 15/30 oplegger uit 2006.
  5. Verandering op plek 3: OJ-63-JR, een Floor Flo-17-36s2 oplegger uit 2006.
  6. Verandering op plek 4: OJ-52-JR, een Samro Sr334dcp oplegger uit 1999.
  7. Verandering op plek 4: OJ-56-JR, een Jumbo To 180 Se oplegger uit 2006.
  8. Verandering op plek 5: OJ-53-HR, een Floor Flo-15-27s1 oplegger uit 2006.
  9. Verandering op plek 5: OJ-53-LR, een Groenewegen Dro-14-27 oplegger uit 2006.
  10. Verandering op plek 6: OJ-53-JP, een Schmitz S01 oplegger uit 2006.
  11. Verandering op plek 6: OJ-53-JS, een Veldhuizen P29-2 oplegger uit 2006.

Meer kentekens met O, J, J en R

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, J, J en R als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 3 in OJ53JR vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OJJR-kentekens.

Meer H.t.f. Hzo 39 op voertuig-zoeker.nl

H.t.f. Hzo 39 opleggers

581 H.t.f. Hzo 39 opleggers
Bekijk H.t.f. Hzo 39 opleggers.
1.654 H.t.f. Hzo opleggers
Bekijk H.t.f. Hzo opleggers.
2.112 H.t.f. opleggers
Bekijk H.t.f. opleggers.

H.t.f. Hzo 39 geconditioneerd voertuigen

324 H.t.f. Hzo 39 geconditioneerd voertuigen
Bekijk H.t.f. Hzo 39 geconditioneerd voertuigen.
536 H.t.f. Hzo geconditioneerd voertuigen
Bekijk H.t.f. Hzo geconditioneerd voertuigen.
765 H.t.f. geconditioneerd voertuigen
Bekijk H.t.f. geconditioneerd voertuigen.

De meest verkochte oplegger-modellen van H.t.f. zijn: H.t.f. Hzp 32, H.t.f. Hzo42, H.t.f. Hzct 32, H.t.f. Hzo39 en H.t.f. Hzct 22.