OJ-61-SP OJ-64-SP

OJ-62-SP: H.t.f. Hzo

OJ-62-SP Op deze pagina vind je alle informatie over OJ–62–SP, een H.t.f. Hzo 39. Het is een geconditioneerd voertuig uit 2007. Het kenteken van deze H.t.f. is vervallen.

LET OP: Op deze oplegger is een export-indicator actief. Dat betekent dat de oplegger waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met OJ-62-SP?

infoverkopentools

Specificaties van de OJ-62-SP

Het kenteken van deze H.t.f. Hzo 39 (OJ62SP) is niet meer actief.
Deze oplegger is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Geconditioneerd voertuig
Merk H.t.f.
Model Hzo
Type 39
Kenteken OJ-62-SP, OJ–62–SP, OJ 62 SP (gespeld: Otto Jan Zes Twee Simon Pieter)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer tegen r. balk 100 cm v. hart asstel
Schadeverleden Schades van deze H.t.f. Hzo 39 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 09-05-2022 (bijna 3½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 13-03-2007 (ruim 18 jaar geleden)
Datum eerste toelating 13-03-2007 (ruim 18 jaar geleden)
Vervaldatum APK 16-03-2022 (bijna 3½ jaar geleden)

Tijdlijn van de OJ62SP

13-03-2007 Eerste tenaamstelling in nederland
13-03-2007 Eerste toelating
13-03-2007 Vorige aanvang tenaamstelling
16-03-2022 Huidige vervaldatum apk
09-05-2022 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze H.t.f. Hzo 39 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 27.080 kg
Massa leeg voertuig 11.920 kg
Toegestane maximum massa voertuig 39.000 kg
Wielbasis 961 cm
Lengte voertuig 1402 cm
Breedte voertuig 260 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1200 cm
Technische maximale massa voertuig 39.000 kg
Schadeverleden Schades van deze H.t.f. Hzo 39 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze H.t.f. Hzo 39 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Nee
Schadeverleden Schades van deze H.t.f. Hzo 39 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 04
Carrosserie (omschrijving) Geconditioneerd met temperatuurregeling
Schadeverleden Schades van deze H.t.f. Hzo 39 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 15.000 kg
Schadeverleden Schades van deze H.t.f. Hzo 39 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze H.t.f. Hzo 39 opvragen

APK-gebreken van de OJ62SP

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

16-03-2020 12:22 Schokdemper ondeugdelijk bevestigd
16-03-2020 12:22 As of wielgeleidingselement ondeugdelijk bevestigd
16-03-2021 16:43 Remschijf vertoont slijtage met kans op breuk
16-03-2021 16:43 Band beschadigd
16-03-2021 16:43 Schokdemper werkt niet (goed)
16-03-2021 16:43 Remschijf ernstig gecorrodeerd
16-03-2021 16:43 Schokdemper ondeugdelijk bevestigd
16-03-2021 16:43 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname
16-03-2021 16:43 Drager/bevestigingsmiddel van remvoering raakt trommel/schij
15-03-2022 13:23 Roestschade as, wielgeleidingselement of reactiestang
15-03-2022 13:23 Roestschade hulpbalk
15-03-2022 13:23 Draaikransdelen ingesleten / te veel speling
15-03-2022 13:23 Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd
15-03-2022 13:23 Stuurkoppeling vertoont speling

Schades bekijken van deze H.t.f. Hzo 39.

Bijwerkdatum OJ-62-SP

De gegevens van deze H.t.f. Hzo 39 met kenteken OJ62SP (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 23-08-2025.

Wat wil je doen met deze H.t.f. Hzo 39?

Schadeverleden van de OJ 62 SP

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2007? Of wil je de gedetailleerde waarde van OJ62SP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Hzo 39 (OJ62SP)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OJ-62-SP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OJ–62–SP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MJ-62-SP, een Yamaha Fj 600 motorfiets uit 1985.
  2. Verandering op plek 1: WJ-62-SP, een Dethleffs Rm 2 A aanhangwagen uit 1993.
  3. Verandering op plek 2: OH-62-SP, een Van hool 3b2011 oplegger uit 2005.
  4. Verandering op plek 2: OL-62-SP, een Krone N/a oplegger uit 2012.
  5. Verandering op plek 3: OJ-52-SP, een Floor Flo-17-30s2 oplegger uit 2007.
  6. Verandering op plek 3: OJ-72-SP, een Bulthuis Tdpa01 oplegger uit 2007.
  7. Verandering op plek 4: OJ-61-SP, een Draco Tzb 342 oplegger uit 2007.
  8. Verandering op plek 4: OJ-63-SP, een H.t.f. Hzo 39 oplegger uit 2007.
  9. Verandering op plek 5: OJ-62-LP, een Krone Sd oplegger uit 2006.
  10. Verandering op plek 5: OJ-62-TP, een Pacton L3-002 oplegger uit 2007.
  11. Verandering op plek 6: OJ-62-SN, een D-tec Ft-43-03v oplegger uit 2007.
  12. Verandering op plek 6: OJ-62-SR, een Groenewegen Dro-12-10 B oplegger uit 2007.

Meer kentekens met O, J, S en P

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, J, S en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6 en 2 in OJ62SP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OJSP-kentekens.

30 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

13-03-2007 (ruim 18 jaar geleden):
  1. OJ-02-PR: Pacton T3-010
  2. OJ-04-PR: Pacton T3-010
  3. OJ-16-SH: E.s.v.e. Ea 12-9l
  4. OJ-17-SH: E.s.v.e. Ea 12-9l
  5. OJ-19-SH: E.s.v.e. Ea 12-9l
  6. OJ-20-SH: E.s.v.e. Ea 12-9l
  7. OJ-25-RT: Pacton T3-001
  8. OJ-29-PX: Groenewegen Dro-14-27
  9. OJ-29-RT: Pacton T3-001
  10. OJ-30-PX: Groenewegen Dro-14-27
  11. OJ-31-RT: Pacton T3-001
  12. OJ-44-SJ: Schmitz Scs 24/l-13.62 bs e b(s01)
  13. OJ-46-TF: Spitzer .i.
  14. OJ-50-SP: Floor Flo-17-30s2
  15. OJ-54-RB: Groenewegen Dro-14-27
  16. OJ-55-RB: Groenewegen Dro-14-27
  17. OJ-56-LZ: Pacton Z3-002
  18. OJ-56-RB: Groenewegen Dro-14-27
  19. OJ-57-SP: Atm Oka 17/27
  20. OJ-60-SP: Knapen K200
  21. OJ-63-SH: Van den oever trailers 700-1d/220 lzs
  22. OJ-70-PK: Groenewegen Dro-14-27
  23. OJ-71-PK: Groenewegen Dro-14-27
  24. OJ-78-NP: Veldhuizen P37-2
  25. OJ-78-PG: Schmitz Sko 24
  26. OJ-96-SR: Samro St39wgre
  27. ON-19-JK: Knapen K200
  28. OP-15-YX: Schmitz Spr,scs 24/l-13
  29. OP-41-YV: Schmitz Scf24
  30. OR-69-LP: Kel-berg S34-3

Meer H.t.f. Hzo 39 op voertuig-zoeker.nl

H.t.f. Hzo 39 opleggers

581 H.t.f. Hzo 39 opleggers
Bekijk H.t.f. Hzo 39 opleggers.
1.654 H.t.f. Hzo opleggers
Bekijk H.t.f. Hzo opleggers.
2.112 H.t.f. opleggers
Bekijk H.t.f. opleggers.

H.t.f. Hzo 39 geconditioneerd voertuigen

324 H.t.f. Hzo 39 geconditioneerd voertuigen
Bekijk H.t.f. Hzo 39 geconditioneerd voertuigen.
536 H.t.f. Hzo geconditioneerd voertuigen
Bekijk H.t.f. Hzo geconditioneerd voertuigen.
765 H.t.f. geconditioneerd voertuigen
Bekijk H.t.f. geconditioneerd voertuigen.

De meest verkochte oplegger-modellen van H.t.f. zijn: H.t.f. Hzp 32, H.t.f. Hzo42, H.t.f. Hzct 32, H.t.f. Hzo39 en H.t.f. Hzct 22.