Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Gecond. met temperatuurreg. (geconditioneerd voertuig met temperatuurregeling) |
Merk | H.t.f. |
Model | Hzo |
Type | 42 |
Kenteken | OP-39-DN, OP–39–DN, OP 39 DN (gespeld: Otto Pieter Drie Negen Dirk Nico) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. balk |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties Maximum massa trekkend(e) voertuig(combinatie): 18000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 42 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 25-02-2016 (bijna 10 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 09-02-2016 (bijna 10 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 09-02-2016 (bijna 10 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 28-02-2026 (over bijna 6 maanden) |
Tijdlijn van de OP39DN |
|
09-02-2016 | Eerste tenaamstelling in nederland |
09-02-2016 | Eerste toelating |
25-02-2016 | Huidige aanvang tenaamstelling |
24-02-2022 | Vorige vervaldatum apk |
24-02-2023 | Vorige vervaldatum apk |
24-02-2024 | Vorige vervaldatum apk |
24-02-2025 | Vorige vervaldatum apk |
28-02-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze H.t.f. Hzo 42 opvragen |
Laadvermogen | 31.840 kg |
Massa leeg voertuig | 10.160 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 42.000 kg |
Wielbasis | 891 cm |
Lengte voertuig | 1403 cm |
Breedte voertuig | 260 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 42.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 42 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 42 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 42 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 04 |
Carrosserie (omschrijving) | Geconditioneerd met temperatuurregeling |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 42 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 15.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 42 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 42 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
18-03-2020 14:02 | (Zij-)markeringslichten ontbreken |
18-03-2020 14:02 | Retroreflector ontbreekt |
18-03-2020 14:02 | Achterlicht werkt niet (goed) |
09-02-2022 11:03 | Achterlicht werkt niet (goed) |
15-02-2023 15:39 | Bovenbouw ondeugdelijk bevestigd |
30-01-2024 14:56 | Band onvoldoende profiel |
30-01-2024 14:56 | Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd |
Schades bekijken van deze H.t.f. Hzo 42.
De gegevens van deze H.t.f. Hzo 42 met kenteken OP39DN (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2016? Of wil je de gedetailleerde waarde van OP39DN weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OP-39-DN. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OP–39–DN één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, P, D en N als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 9 in OP39DN vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OPDN-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OPÂ 39Â DN, gebruik dan onderstaande zoekbox: