Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Gecond. met temperatuurreg. (geconditioneerd voertuig met temperatuurregeling) |
Merk | H.t.f. |
Model | Hzo |
Type | 42 |
Kenteken | OR-32-RT, OR–32–RT, OR 32 RT (gespeld: Otto Rudolf Drie Twee Rudolf Theodoor) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties toepasbaar. Maximum massa trekkend(e) voertuig(combinatie): 30000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 42 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 15-01-2019 (bijna 7 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 02-01-2019 (bijna 7 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 02-01-2019 (bijna 7 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 02-01-2026 (over bijna 4 maanden) |
Tijdlijn van de OR32RT |
|
02-01-2019 | Eerste tenaamstelling in nederland |
02-01-2019 | Eerste toelating |
15-01-2019 | Huidige aanvang tenaamstelling |
02-01-2022 | Vorige vervaldatum apk |
02-01-2023 | Vorige vervaldatum apk |
02-01-2024 | Vorige vervaldatum apk |
02-01-2025 | Vorige vervaldatum apk |
02-01-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze H.t.f. Hzo 42 opvragen |
Laadvermogen | 32.690 kg |
Massa leeg voertuig | 9310 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 42.000 kg |
Wielbasis | 891 cm |
Lengte voertuig | 1403 cm |
Breedte voertuig | 260 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 42.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 42 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 42 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 42 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 04 |
Carrosserie (omschrijving) | Geconditioneerd met temperatuurregeling |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 42 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 15.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 42 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo 42 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
03-12-2019 13:07 | Band beschadigd |
03-12-2019 13:07 | Retroreflector ontbreekt |
28-11-2023 16:24 | Band beschadigd |
28-11-2023 16:24 | Remschijf ernstig gecorrodeerd |
28-11-2023 16:24 | Band onvoldoende profiel |
Schades bekijken van deze H.t.f. Hzo 42.
De gegevens van deze H.t.f. Hzo 42 met kenteken OR32RT (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2019? Of wil je de gedetailleerde waarde van OR32RT weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OR-32-RT. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OR–32–RT één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, R, R en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 2 in OR32RT vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle ORRT-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan ORÂ 32Â RT, gebruik dan onderstaande zoekbox: