Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw) |
Merk | H.t.f. |
Model | Hzo42 |
Kenteken | OP-30-RP, OP–30–RP, OP 30 RP (gespeld: Otto Pieter Drie Nul Rudolf Pieter) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. balk |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties Maximum massa trekkend(e) voertuig(combinatie): 35000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo42 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 29-11-2024 (ruim 9 maanden geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 28-02-2017 (bijna 9 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 28-02-2017 (bijna 9 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 29-03-2025 (ruim 5 maanden geleden) |
Tijdlijn van de OP30RP |
|
28-02-2017 | Eerste tenaamstelling in nederland |
28-02-2017 | Eerste toelating |
03-03-2017 | Vorige aanvang tenaamstelling |
02-03-2022 | Vorige vervaldatum apk |
02-03-2023 | Vorige vervaldatum apk |
02-03-2024 | Vorige vervaldatum apk |
14-11-2024 | Vorige aanvang tenaamstelling |
29-11-2024 | Huidige aanvang tenaamstelling |
29-03-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze H.t.f. Hzo42 opvragen |
Laadvermogen | 32.360 kg |
Massa leeg voertuig | 9640 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 42.000 kg |
Wielbasis | 891 cm |
Lengte voertuig | 1380 cm |
Breedte voertuig | 255 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 42.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo42 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo42 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo42 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 03 |
Carrosserie (omschrijving) | Gesloten opbouw |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo42 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 15.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo42 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze H.t.f. Hzo42 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
02-03-2020 16:43 | Wiel of band loopt aan |
06-02-2023 15:26 | Band beschadigd |
Schades bekijken van deze H.t.f. Hzo42.
De gegevens van deze H.t.f. Hzo42 met kenteken OP30RP (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 31-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2017? Of wil je de gedetailleerde waarde van OP30RP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OP-30-RP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OP–30–RP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, P, R en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 0 in OP30RP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OPRP-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OPÂ 30Â RP, gebruik dan onderstaande zoekbox: