Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Open laadvloer (voertuig met open laadvloer) |
Merk | Hrd |
Model | Sttm5z |
Kenteken | ON-50-SL, ON–50–SL, ON 50 SL (gespeld: Otto Nico Vijf Nul Simon Lodewijk) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | v. r. dwarsbalk |
Bijzonderheden |
Wielbasis: 1050-1350 cm Lengte (L): 1288-1588 cm afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 1200-1500 cm T. Maximumsnelheid: 80 km/h |
Schadeverleden | Schades van deze Hrd Sttm5z opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 20-10-2023 (bijna 2 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 10-04-2015 (ruim 10 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 19-01-2009 (bijna 17 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 17-05-2024 (bijna 1½ jaar geleden) |
Tijdlijn van de ON50SL |
|
19-01-2009 | Eerste toelating |
10-04-2015 | Eerste tenaamstelling in nederland |
10-04-2015 | Vorige aanvang tenaamstelling |
06-05-2022 | Vorige vervaldatum apk |
17-05-2023 | Vorige vervaldatum apk |
20-10-2023 | Huidige aanvang tenaamstelling |
17-05-2024 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Hrd Sttm5z opvragen |
Laadvermogen | 48.010 kg |
Massa leeg voertuig | 15.990 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 64.000 kg |
Breedte voertuig | 255 cm |
Technische maximale massa voertuig | 74.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Hrd Sttm5z opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 80 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Hrd Sttm5z opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Hrd Sttm5z opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 01 |
Carrosserie (omschrijving) | Open laadvloer |
Schadeverleden | Schades van deze Hrd Sttm5z opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 24.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Hrd Sttm5z opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Hrd Sttm5z opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
04-05-2020 15:45 | Remverschil op 1 as te groot |
04-05-2020 15:45 | Retroreflector ontbreekt |
17-05-2022 12:35 | Banden op 1 as niet voorzien van dezelfde maataanduiding |
17-05-2022 12:35 | Band onvoldoende profiel |
17-05-2022 12:35 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
17-05-2022 12:35 | Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
03-05-2023 13:45 | Vrije slag remcilinder te groot |
03-05-2023 13:45 | Remverschil op 1 as te groot |
03-05-2023 13:45 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
03-05-2023 13:45 | Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
03-05-2023 13:45 | Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Schades bekijken van deze Hrd Sttm5z.
De gegevens van deze Hrd Sttm5z met kenteken ON50SL (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2009? Of wil je de gedetailleerde waarde van ON50SL weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van ON-50-SL. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken ON–50–SL één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, N, S en L als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 0 in ON50SL vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle ONSL-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan ONÂ 50Â SL, gebruik dan onderstaande zoekbox: