Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Voertuig met haakarm |
Merk | Invepe-joluso |
Model | N/a |
Kenteken | OP-74-JT, OP–74–JT, OP 74 JT (gespeld: Otto Pieter Zeven Vier Jan Theodoor) |
Type | SR3 |
Uitvoering | 421311YDT8R9U1600600183120150GNO |
Typegoedkeuringsnummer | e9*2007/46*0616*01 |
Variant | 09CPEN |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. balk |
Bijzonderheden |
Wielbasis: 0726-1163 cm Lengte (L): 1098-1535 cm afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 0914-1352 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Invepe-joluso N/a opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 05-01-2022 (ruim 3½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 16-08-2016 (ruim 9 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 16-08-2016 (ruim 9 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 21-06-2025 (ruim 2½ maanden geleden) |
Tijdlijn van de OP74JT |
|
16-08-2016 | Eerste tenaamstelling in nederland |
16-08-2016 | Eerste toelating |
25-08-2016 | Vorige aanvang tenaamstelling |
28-08-2021 | Vorige vervaldatum apk |
05-01-2022 | Huidige aanvang tenaamstelling |
28-08-2022 | Vorige vervaldatum apk |
28-08-2023 | Vorige vervaldatum apk |
28-08-2024 | Vorige vervaldatum apk |
21-06-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Invepe-joluso N/a opvragen |
Laadvermogen | 30.000 kg |
Massa leeg voertuig | 12.000 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 42.000 kg |
Breedte voertuig | 255 cm |
Technische maximale massa voertuig | 42.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Invepe-joluso N/a opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Invepe-joluso N/a opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Invepe-joluso N/a opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 09 |
Carrosserie (omschrijving) | Voertuig met haakarm |
Schadeverleden | Schades van deze Invepe-joluso N/a opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 15.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Invepe-joluso N/a opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Invepe-joluso N/a opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
28-08-2020 15:37 | Schokdemper ondeugdelijk bevestigd |
28-08-2020 15:37 | Mistachterlicht werkt niet (goed) |
19-08-2022 13:37 | Retroreflector vertoont gebrek |
10-08-2023 13:29 | Voertuig voorzien van niet toegestane retroreflectoren |
10-08-2023 13:29 | Retroreflector vertoont gebrek |
10-08-2023 13:29 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
21-06-2024 13:08 | Remschijf vertoont slijtage met kans op breuk |
Schades bekijken van deze Invepe-joluso N/a.
De gegevens van deze Invepe-joluso N/a met kenteken OP74JT (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 23-06-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2016? Of wil je de gedetailleerde waarde van OP74JT weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OP-74-JT. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OP–74–JT één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, P, J en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7 en 4 in OP74JT vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OPJT-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OPÂ 74Â JT, gebruik dan onderstaande zoekbox: