Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Containercarrier |
Merk | Jumbo |
Model | Dol270sp |
Kenteken | OT-59-JP, OT–59–JP, OT 59 JP (gespeld: Otto Theodoor Vijf Negen Jan Pieter) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties toepasbaar. Maximum massa trekkend voertuig: 32000 kg - max. massa oplegger geremd: 42000 kg Afstand hart koppeling tot hart koppeling: 683 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Jumbo Dol270sp opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 13-06-2022 (ruim 3 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 13-06-2022 (ruim 3 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 13-06-2022 (ruim 3 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 30-06-2026 (over bijna 10 maanden) |
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) | 12-06-2022 (bijna 3½ jaar geleden) |
Tijdlijn van de OT59JP |
|
12-06-2022 | Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm) |
13-06-2022 | Eerste tenaamstelling in nederland |
13-06-2022 | Eerste toelating |
13-06-2022 | Huidige aanvang tenaamstelling |
13-06-2023 | Vorige vervaldatum apk |
30-06-2024 | Vorige vervaldatum apk |
30-06-2025 | Vorige vervaldatum apk |
30-06-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Jumbo Dol270sp opvragen |
Laadvermogen | 34.780 kg |
Massa leeg voertuig | 7220 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 42.000 kg |
Wielbasis | 710 cm |
Lengte voertuig | 962 cm |
Breedte voertuig | 253 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 781 cm |
Technische maximale massa voertuig | 42.000 kg |
Hoogte voertuig | 140 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Jumbo Dol270sp opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Aantal wielen | 6 |
Aerodynamische voorziening of uitrusting? | N |
Schadeverleden | Schades van deze Jumbo Dol270sp opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Jumbo Dol270sp opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 08 |
Carrosserie (omschrijving) | Containercarrier |
Schadeverleden | Schades van deze Jumbo Dol270sp opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 15.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Jumbo Dol270sp opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Jumbo Dol270sp opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
30-06-2023 16:22 | Draaikrans ondeugdelijk bevestigd of geborgd |
24-06-2024 14:29 | Schokdemper ondeugdelijk bevestigd |
24-06-2024 14:29 | Retroreflector ontbreekt |
24-06-2024 14:29 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
16-06-2025 13:08 | Schokdemper ondeugdelijk bevestigd |
16-06-2025 13:08 | Retroreflector ontbreekt |
16-06-2025 13:08 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Schades bekijken van deze Jumbo Dol270sp.
De gegevens van deze Jumbo Dol270sp met kenteken OT59JP (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 02-07-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2022? Of wil je de gedetailleerde waarde van OT59JP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OT-59-JP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OT–59–JP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, T, J en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 9 in OT59JP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OTJP-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OTÂ 59Â JP, gebruik dan onderstaande zoekbox: