OR-97-32 OR-97-73

OR-97-56: Jumbo Eo.100.z

OR-97-56 Op deze pagina vind je alle informatie over OR–97–56, een Jumbo Eo.100.z. Het is een huifopbouw uit 1971. De APK van deze Eo.100.z is vervallen op 14-07-2021 (ruim 4 jaar geleden).

Wat wil je doen met OR-97-56?

infoverkopentools

Specificaties van de OR-97-56

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Huifopbouw
Merk Jumbo
Model Eo.100.z
Kenteken OR-97-56, OR–97–56, OR 97 56 (gespeld: Otto Rudolf Negen Zeven Vijf Zes)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer tegen r. balk 142 cm v. achteras
Schadeverleden Schades van deze Jumbo Eo.100.z opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 25-11-2021 (bijna 4 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 28-05-1971 (ruim 54 jaar geleden)
Datum eerste toelating 28-05-1971 (ruim 54 jaar geleden)
Vervaldatum APK 14-07-2021 (ruim 4 jaar geleden)

Tijdlijn van de OR9756

28-05-1971 Eerste tenaamstelling in nederland
28-05-1971 Eerste toelating
30-07-2003 Vorige aanvang tenaamstelling
14-07-2021 Huidige vervaldatum apk
25-11-2021 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Jumbo Eo.100.z opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 16.100 kg
Massa leeg voertuig 3900 kg
Toegestane maximum massa voertuig 20.000 kg
Wielbasis 580 cm
Breedte voertuig 250 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 732 cm
Technische maximale massa voertuig 20.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Jumbo Eo.100.z opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Jumbo Eo.100.z opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Jumbo Eo.100.z opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Schadeverleden Schades van deze Jumbo Eo.100.z opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 10.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Jumbo Eo.100.z opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Jumbo Eo.100.z opvragen

Bijwerkdatum OR-97-56

De gegevens van deze Jumbo Eo.100.z met kenteken OR9756 (uit sidecode 1) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Jumbo Eo.100.z?

Schadeverleden van de OR 97 56

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1971? Of wil je de gedetailleerde waarde van OR9756 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Eo.100.z (OR9756)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OR-97-56. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OR–97–56 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: DR-97-56, een gele Volkswagen 11 oldtimer personenauto uit 1961.

Meer kentekens met O en R

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O en R als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 9, 7, 5 en 6 in OR9756 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OR-kentekens.

Één andere oplegger van dezelfde datum eerste toelating

28-05-1971 (ruim 54 jaar geleden):
  1. OG-23-68: Daf Hd 1900-1300 s

Meer Jumbo Eo.100.z op voertuig-zoeker.nl

Jumbo Eo.100.z opleggers

één Jumbo Eo.100.z oplegger
Bekijk Jumbo Eo.100.z oplegger.
1.898 Jumbo opleggers
Bekijk Jumbo opleggers.

Jumbo Eo.100.z huifopbouws

één Jumbo Eo.100.z huifopbouw
Bekijk Jumbo Eo.100.z huifopbouw.
131 Jumbo huifopbouws
Bekijk Jumbo huifopbouws.

De meest verkochte oplegger-modellen van Jumbo zijn: Jumbo 45.11 ccu-16-27, Jumbo 45.01 ccu-16-27, Jumbo Do 270.6, Jumbo 45.07 ccu-16-27 en Jumbo Do300.