Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw) |
Merk | Jumbo |
Model | T o 20 h s |
Kenteken | OL-24-VR, OL–24–VR, OL 24 VR (gespeld: Otto Lodewijk Twee Vier Victor Rudolf) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. balk by hart asstel |
Bijzonderheden |
Wielbasis: 0747-1060 cm Lengte (L): 1105-1384 cm afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 0921-1200 cm In lange en zware voertuigcombinaties toepasbaar. Maximum massa trekkend voertuig: 32000 kg - max. massa oplegger geremd: 39500 kg Afstand hart koppeling tot hart koppeling: 1114 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Jumbo T o 20 h s opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 09-06-2020 (ruim 5 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 02-01-2013 (bijna 13 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 02-01-2013 (bijna 13 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 18-11-2025 (over bijna 2½ maanden) |
Tijdlijn van de OL24VR |
|
02-01-2013 | Eerste tenaamstelling in nederland |
02-01-2013 | Eerste toelating |
09-06-2020 | Huidige aanvang tenaamstelling |
18-11-2021 | Vorige vervaldatum apk |
18-11-2022 | Vorige vervaldatum apk |
18-11-2023 | Vorige vervaldatum apk |
18-11-2024 | Vorige vervaldatum apk |
18-11-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Jumbo T o 20 h s opvragen |
Laadvermogen | 22.580 kg |
Massa leeg voertuig | 9920 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 32.500 kg |
Breedte voertuig | 255 cm |
Technische maximale massa voertuig | 32.500 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Jumbo T o 20 h s opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Jumbo T o 20 h s opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Jumbo T o 20 h s opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 03 |
Carrosserie (omschrijving) | Gesloten opbouw |
Schadeverleden | Schades van deze Jumbo T o 20 h s opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 12.500 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Jumbo T o 20 h s opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Jumbo T o 20 h s opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
18-11-2019 15:06 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
18-11-2019 15:06 | Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont |
12-10-2021 15:41 | Band beschadigd |
12-10-2021 15:41 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
02-11-2022 11:11 | Band beschadigd |
02-11-2022 11:11 | Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd |
09-11-2023 14:40 | Remverschil op 1 as te groot |
09-11-2023 14:40 | Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af |
Schades bekijken van deze Jumbo T o 20 h s.
De gegevens van deze Jumbo T o 20 h s met kenteken OL24VR (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2013? Of wil je de gedetailleerde waarde van OL24VR weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OL-24-VR. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OL–24–VR één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, L, V en R als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 4 in OL24VR vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OLVR-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OLÂ 24Â VR, gebruik dan onderstaande zoekbox: