Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw) |
Merk | Jumbo |
Model | To 180 |
Kenteken | OP-50-DX, OP–50–DX, OP 50 DX (gespeld: Otto Pieter Vijf Nul Dirk Xantippe) |
Type | TO 180 |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. balk v. hart asstel |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties Maximum massa trekkend voertuig: 32000 kg - max. massa oplegger geremd: 30000 kg Afstand hart koppeling tot hart koppeling: 875 cm Wielbasis: 0475-0814 cm Lengte (L): 0836-1171 cm afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 0651-0986 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Jumbo To 180 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 23-02-2016 (bijna 10 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 22-02-2016 (bijna 10 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 22-02-2016 (bijna 10 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 22-02-2026 (over ruim 5 maanden) |
Tijdlijn van de OP50DX |
|
22-02-2016 | Eerste tenaamstelling in nederland |
22-02-2016 | Eerste toelating |
23-02-2016 | Huidige aanvang tenaamstelling |
22-02-2022 | Vorige vervaldatum apk |
22-02-2023 | Vorige vervaldatum apk |
22-02-2024 | Vorige vervaldatum apk |
22-02-2025 | Vorige vervaldatum apk |
22-02-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Jumbo To 180 opvragen |
Laadvermogen | 22.140 kg |
Massa leeg voertuig | 7860 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 30.000 kg |
Breedte voertuig | 255 cm |
Technische maximale massa voertuig | 30.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Jumbo To 180 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Jumbo To 180 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Jumbo To 180 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 03 |
Carrosserie (omschrijving) | Gesloten opbouw |
Schadeverleden | Schades van deze Jumbo To 180 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 12.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Jumbo To 180 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Jumbo To 180 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
22-01-2020 15:47 | Stadslicht niet volgens voorschriften |
22-01-2020 15:47 | Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
04-02-2021 14:56 | Retroreflector (zijkant) niet juist aangebracht |
04-02-2021 14:56 | Achteruitrijlicht werkt niet (goed) |
04-02-2021 14:56 | Lijnmarkering niet volgens voorschriften |
04-02-2021 14:56 | Achterlicht glas lichtarmatuur ernstig beschadigd of verwijd |
04-02-2021 14:56 | Mistachterlicht werkt niet (goed) |
26-01-2024 10:34 | Retroreflector ontbreekt |
26-01-2024 10:34 | Afgedekt onderdeel niet beoordeeld 5.1b.3 |
Schades bekijken van deze Jumbo To 180.
De gegevens van deze Jumbo To 180 met kenteken OP50DX (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2016? Of wil je de gedetailleerde waarde van OP50DX weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OP-50-DX. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OP–50–DX één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, P, D en X als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 0 in OP50DX vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OPDX-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OPÂ 50Â DX, gebruik dan onderstaande zoekbox: