Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Gecond. met temperatuurreg. (geconditioneerd voertuig met temperatuurregeling) |
Merk | Jumbo |
Model | To200 |
Kenteken | OR-18-BB, OR–18–BB, OR 18 BB (gespeld: Otto Rudolf Één Acht Bernard Bernard) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. balk v. hart asstel |
Bijzonderheden |
Wielbasis: 0508-0847 cm Lengte (L): 0889-1228 cm afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 0685-1024 cm In lange en zware voertuigcombinaties toepasbaar. Maximum massa trekkend voertuig: 32000 kg - max. massa oplegger geremd: 35000 kg Afstand hart koppeling tot hart koppeling: 875 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Jumbo To200 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 11-01-2018 (bijna 8 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 11-01-2018 (bijna 8 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 11-01-2018 (bijna 8 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 17-01-2026 (over ruim 4 maanden) |
Tijdlijn van de OR18BB |
|
11-01-2018 | Eerste tenaamstelling in nederland |
11-01-2018 | Eerste toelating |
11-01-2018 | Huidige aanvang tenaamstelling |
16-01-2022 | Vorige vervaldatum apk |
16-01-2023 | Vorige vervaldatum apk |
16-01-2024 | Vorige vervaldatum apk |
17-01-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Jumbo To200 opvragen |
Laadvermogen | 25.260 kg |
Massa leeg voertuig | 9740 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 35.000 kg |
Breedte voertuig | 260 cm |
Technische maximale massa voertuig | 35.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Jumbo To200 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Jumbo To200 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Jumbo To200 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 04 |
Carrosserie (omschrijving) | Geconditioneerd met temperatuurregeling |
Schadeverleden | Schades van deze Jumbo To200 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 15.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Jumbo To200 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Jumbo To200 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
06-01-2021 12:17 | Bovenbouw ondeugdelijk bevestigd |
23-11-2021 13:58 | Band onvoldoende profiel |
26-11-2021 10:24 | Bovenbouw ondeugdelijk bevestigd |
26-11-2021 10:24 | Retroreflector vertoont gebrek |
13-12-2022 10:01 | Bovenbouw ondeugdelijk bevestigd |
17-01-2024 11:29 | Band beschadigd |
17-01-2024 11:29 | Bovenbouw ondeugdelijk bevestigd |
17-01-2024 11:29 | Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd |
Schades bekijken van deze Jumbo To200.
De gegevens van deze Jumbo To200 met kenteken OR18BB (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2018? Of wil je de gedetailleerde waarde van OR18BB weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OR-18-BB. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OR–18–BB één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, R, B en B als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 8 in OR18BB vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle ORBB-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan ORÂ 18Â BB, gebruik dan onderstaande zoekbox: