Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Huifopbouw |
Merk | Kassbohrer |
Model | Mega |
Kenteken | OR-16-HP, OR–16–HP, OR 16 HP (gespeld: Otto Rudolf Één Zes Hendrik Pieter) |
Type | ME |
Uitvoering | L0S0R123 |
Typegoedkeuringsnummer | e11*2007/46*0102*05 |
Variant | CS |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Schadeverleden | Schades van deze Kassbohrer Mega opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 03-05-2024 (bijna 1½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 23-04-2018 (ruim 7 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 23-04-2018 (ruim 7 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 24-11-2025 (over ruim 2½ maanden) |
Tijdlijn van de OR16HP |
|
23-04-2018 | Eerste tenaamstelling in nederland |
23-04-2018 | Eerste toelating |
23-04-2018 | Vorige aanvang tenaamstelling |
29-06-2021 | Vorige vervaldatum apk |
22-09-2022 | Vorige vervaldatum apk |
19-10-2023 | Vorige vervaldatum apk |
02-05-2024 | Vorige aanvang tenaamstelling |
03-05-2024 | Huidige aanvang tenaamstelling |
24-11-2024 | Vorige vervaldatum apk |
24-11-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Kassbohrer Mega opvragen |
Laadvermogen | 31.510 kg |
Massa leeg voertuig | 7490 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 39.000 kg |
Wielbasis | 901 cm |
Lengte voertuig | 1385 cm |
Breedte voertuig | 255 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 39.000 kg |
Hoogte voertuig | 400 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Kassbohrer Mega opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Kassbohrer Mega opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Kassbohrer Mega opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 06 |
Carrosserie (omschrijving) | Huifopbouw |
Schadeverleden | Schades van deze Kassbohrer Mega opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 12.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Kassbohrer Mega opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Kassbohrer Mega opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
24-11-2023 16:35 | Band onvoldoende profiel |
Schades bekijken van deze Kassbohrer Mega.
De gegevens van deze Kassbohrer Mega met kenteken OR16HP (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Riley RMA 1949
The Riley RM Series was the last automobile series developed independently by Riley. RM vehicles were produced from 1945, after the Second World War, through the 1952 merger of the Riley's Nuffield Organisation with Austin to form BMC. They were origina..
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2018? Of wil je de gedetailleerde waarde van OR16HP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OR-16-HP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OR–16–HP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, R, H en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 6 in OR16HP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle ORHP-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan ORÂ 16Â HP, gebruik dan onderstaande zoekbox: