Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Open wagen |
Merk | Kennis |
Model | Tpd.348.c-b |
Kenteken | OK-81-TL, OK–81–TL, OK 81 TL (gespeld: Otto Karel Acht Één Theodoor Lodewijk) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. balk v. achteras |
Schadeverleden | Schades van deze Kennis Tpd.348.c-b opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 20-03-2020 (ruim 5 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 22-01-2009 (bijna 17 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 22-01-2009 (bijna 17 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 11-02-2026 (over ruim 5 maanden) |
Tijdlijn van de OK81TL |
|
22-01-2009 | Eerste tenaamstelling in nederland |
22-01-2009 | Eerste toelating |
20-03-2020 | Huidige aanvang tenaamstelling |
30-01-2022 | Vorige vervaldatum apk |
30-01-2023 | Vorige vervaldatum apk |
02-02-2024 | Vorige vervaldatum apk |
07-02-2025 | Vorige vervaldatum apk |
11-02-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Kennis Tpd.348.c-b opvragen |
Laadvermogen | 39.060 kg |
Massa leeg voertuig | 8940 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 48.000 kg |
Wielbasis | 1002 cm |
Lengte voertuig | 1387 cm |
Breedte voertuig | 255 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 48.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Kennis Tpd.348.c-b opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Kennis Tpd.348.c-b opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Kennis Tpd.348.c-b opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Schadeverleden | Schades van deze Kennis Tpd.348.c-b opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 18.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Kennis Tpd.348.c-b opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Kennis Tpd.348.c-b opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
03-01-2020 13:32 | Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 100% >= 95% awet) |
03-01-2020 13:32 | Remleiding, dreigend gevaar voor defecten en breuken |
03-01-2020 13:32 | Band onvoldoende profiel |
03-01-2020 13:32 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
03-01-2020 13:32 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
03-01-2020 13:32 | Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
03-01-2020 13:32 | Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont |
03-01-2020 13:32 | Drager/bevestigingsmiddel van remvoering raakt trommel/schij |
03-01-2020 13:32 | Richtingaanwijzer werkt niet (goed) |
03-01-2020 13:32 | Kentekenplaatverlichting niet volgens voorschriften |
14-01-2021 14:54 | Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 100% >= 95% awet) |
14-01-2021 14:54 | Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
14-01-2021 14:54 | Band beschadigd |
14-01-2021 14:54 | Schokdemper werkt niet (goed) |
14-01-2021 14:54 | Draaikransdelen ingesleten / te veel speling |
14-01-2021 14:54 | Retroreflector vertoont gebrek |
14-01-2021 14:54 | Band onvoldoende profiel |
14-01-2021 14:54 | Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd |
14-01-2021 14:54 | Hulpbalk gescheurd |
14-12-2021 12:06 | Remverschil op 1 as te groot |
14-12-2021 12:06 | Remcilinder vertoont te veel corrosie |
14-12-2021 12:06 | Draaikrans ondeugdelijk bevestigd of geborgd |
14-12-2021 12:06 | Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd |
14-12-2021 12:06 | Roestschade hoofdbalk |
14-12-2021 12:06 | Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
02-02-2023 13:52 | Band beschadigd |
02-02-2023 13:52 | Remverschil op 1 as te groot |
02-02-2023 13:52 | Hulpbalk gescheurd |
02-02-2023 13:52 | Achterlicht werkt niet (goed) |
02-02-2023 13:52 | Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
07-02-2024 15:06 | Remverschil op 1 as te groot |
07-02-2024 15:06 | Draaikrans ondeugdelijk bevestigd of geborgd |
07-02-2024 15:06 | Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
07-02-2024 15:06 | Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Schades bekijken van deze Kennis Tpd.348.c-b.
De gegevens van deze Kennis Tpd.348.c-b met kenteken OK81TL (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2009? Of wil je de gedetailleerde waarde van OK81TL weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OK-81-TL. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OK–81–TL één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, K, T en L als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8 en 1 in OK81TL vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OKTL-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OKÂ 81Â TL, gebruik dan onderstaande zoekbox: