Het kenteken van deze Kma Kmo-2td (OG46NG) is niet meer actief.
Deze oplegger is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.
Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Geconditioneerd voertuig |
Merk | Kma |
Model | Kmo-2td |
Kenteken | OG-46-NG, OG–46–NG, OG 46 NG (gespeld: Otto Gerard Vier Zes Nico Gerard) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk t.p.v. hart asstel |
Schadeverleden | Schades van deze Kma Kmo-2td opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 18-07-2003 (ruim 22 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 07-02-2001 (bijna 25 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 07-02-2001 (bijna 25 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 22-06-2021 (ruim 4 jaar geleden) |
Tijdlijn van de OG46NG |
|
07-02-2001 | Eerste tenaamstelling in nederland |
07-02-2001 | Eerste toelating |
18-07-2003 | Huidige aanvang tenaamstelling |
22-06-2021 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Kma Kmo-2td opvragen |
Laadvermogen | 20.230 kg |
Massa leeg voertuig | 9770 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 30.000 kg |
Wielbasis | 895 cm |
Lengte voertuig | 1390 cm |
Breedte voertuig | 260 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 30.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Kma Kmo-2td opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Kma Kmo-2td opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Kma Kmo-2td opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 04 |
Carrosserie (omschrijving) | Geconditioneerd met temperatuurregeling |
Schadeverleden | Schades van deze Kma Kmo-2td opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 12.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Kma Kmo-2td opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Kma Kmo-2td opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
14-06-2019 15:37 | Opspatafscherming ontbreekt |
14-06-2019 15:37 | Wielafscherming ontbreekt |
14-06-2019 15:37 | Functieverlies van stootbalk/ -bevestiging |
14-06-2019 15:37 | Hulpbalk gescheurd |
Schades bekijken van deze Kma Kmo-2td.
De gegevens van deze Kma Kmo-2td met kenteken OG46NG (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 04-05-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2001? Of wil je de gedetailleerde waarde van OG46NG weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OG-46-NG. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OG–46–NG één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, G, N en G als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 6 in OG46NG vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OGNG-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OGÂ 46Â NG, gebruik dan onderstaande zoekbox: