OG-76-FP OG-87-FP

OG-80-FP: Kma Kmo-2td

OG-80-FP Op deze pagina vind je alle informatie over OG–80–FP, een Kma Kmo-2td. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 2000. De APK van deze Kmo-2td is vervallen op 09-01-2021 (ruim 4½ jaar geleden).

Wat wil je doen met OG-80-FP?

infoverkopentools

Specificaties van de OG-80-FP

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Kma
Model Kmo-2td
Kenteken OG-80-FP, OG–80–FP, OG 80 FP (gespeld: Otto Gerard Acht Nul Ferdinand Pieter)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer tegen r. balk 200 cm v. hart asstel
Schadeverleden Schades van deze Kma Kmo-2td opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 07-05-2020 (ruim 5 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 18-01-2000 (bijna 26 jaar geleden)
Datum eerste toelating 18-01-2000 (bijna 26 jaar geleden)
Vervaldatum APK 09-01-2021 (ruim 4½ jaar geleden)

Tijdlijn van de OG80FP

18-01-2000 Eerste tenaamstelling in nederland
18-01-2000 Eerste toelating
07-05-2020 Huidige aanvang tenaamstelling
09-01-2021 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Kma Kmo-2td opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 20.660 kg
Massa leeg voertuig 9340 kg
Toegestane maximum massa voertuig 30.000 kg
Wielbasis 895 cm
Lengte voertuig 1373 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1200 cm
Technische maximale massa voertuig 30.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Kma Kmo-2td opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Kma Kmo-2td opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Kma Kmo-2td opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze Kma Kmo-2td opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 12.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Kma Kmo-2td opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Kma Kmo-2td opvragen

APK-gebreken van de OG80FP

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

09-01-2020 11:44 Wielafscherming ontbreekt
09-01-2020 11:44 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname

Schades bekijken van deze Kma Kmo-2td.

Bijwerkdatum OG-80-FP

De gegevens van deze Kma Kmo-2td met kenteken OG80FP (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Kma Kmo-2td?

Schadeverleden van de OG 80 FP

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2000? Of wil je de gedetailleerde waarde van OG80FP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Kmo-2td (OG80FP)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OG-80-FP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OG–80–FP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: TG-80-FP, een grijze Mercedes-benz 300 D personenauto uit 1988.
  2. Verandering op plek 2: OF-80-FP, een Burg Bp0 12 27 Z oplegger uit 1997.
  3. Verandering op plek 2: OJ-80-FP, een Knapen K 200 oplegger uit 2006.
  4. Verandering op plek 3: OG-70-FP, een Van hool 3b2012 oplegger uit 2000.
  5. Verandering op plek 4: OG-83-FP, een Feldbinder Kip 50.3 oplegger uit 2000.
  6. Verandering op plek 5: OG-80-KP, een Orthaus Ops 24 sp oplegger uit 1999.
  7. Verandering op plek 6: OG-80-FN, een Bulthuis Tsta 25 oplegger uit 2000.
  8. Verandering op plek 6: OG-80-FR, een Groenewegen Dro-12-20 oplegger uit 2000.

Meer kentekens met O, G, F en P

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, G, F en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8 en 0 in OG80FP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OGFP-kentekens.

9 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

18-01-2000 (bijna 26 jaar geleden):
  1. OG-34-FP: Tracon uden T0.s.1220
  2. OG-37-FP: Nooteboom Ft-43-03v
  3. OG-43-FP: Benalu T39nlpcx
  4. OG-51-FP: H.t.f. Hzo 390
  5. OG-68-FH: Gofa Tsa 30/sd
  6. OG-76-FN: Gs Ot-130-2700 t
  7. OG-77-FN: Jumbo To 200 Zne
  8. OG-77-FP: Tracon uden To.s.1210
  9. OG-83-FP: Feldbinder Kip 50.3

Meer Kma Kmo-2td op voertuig-zoeker.nl

Kma Kmo-2td opleggers

21 Kma Kmo-2td opleggers
Bekijk Kma Kmo-2td opleggers.
81 Kma opleggers
Bekijk Kma opleggers.

Kma Kmo-2td voertuigen met gesloten opbouw

één Kma Kmo-2td voertuig met gesloten opbouw
Bekijk Kma Kmo-2td voertuig met gesloten opbouw.
zestien Kma voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Kma voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van Kma zijn: Kma Kmo-2tr, Kma Kmo-2td, Kma Kmo-1td, Kma Kmo-2 tr en Kma Kmo-2 td.