OG-30-SB OG-37-SB

OG-32-SB: Kma Kmo-2tr

OG-32-SB Op deze pagina vind je alle informatie over OG–32–SB, een Kma Kmo-2tr. Het is een geconditioneerd voertuig uit 2001. De APK van deze Kmo-2tr is vervallen op 30-06-2023 (ruim 2 jaar geleden).

Wat wil je doen met OG-32-SB?

infoverkopentools

Specificaties van de OG-32-SB

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Geconditioneerd voertuig
Merk Kma
Model Kmo-2tr
Kenteken OG-32-SB, OG–32–SB, OG 32 SB (gespeld: Otto Gerard Drie Twee Simon Bernard)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer tegen r. balk 240 cm v. hart asstel
Schadeverleden Schades van deze Kma Kmo-2tr opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 21-12-2022 (ruim 2½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 24-07-2001 (ruim 24 jaar geleden)
Datum eerste toelating 24-07-2001 (ruim 24 jaar geleden)
Vervaldatum APK 30-06-2023 (ruim 2 jaar geleden)

Tijdlijn van de OG32SB

24-07-2001 Eerste tenaamstelling in nederland
24-07-2001 Eerste toelating
05-04-2008 Vorige aanvang tenaamstelling
19-06-2021 Vorige vervaldatum apk
19-06-2022 Vorige vervaldatum apk
21-12-2022 Huidige aanvang tenaamstelling
30-06-2023 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Kma Kmo-2tr opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 23.730 kg
Massa leeg voertuig 7150 kg
Toegestane maximum massa voertuig 30.880 kg
Wielbasis 875 cm
Lengte voertuig 1235 cm
Breedte voertuig 260 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1070 cm
Technische maximale massa voertuig 30.880 kg
Schadeverleden Schades van deze Kma Kmo-2tr opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Kma Kmo-2tr opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Kma Kmo-2tr opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 04
Carrosserie (omschrijving) Geconditioneerd met temperatuurregeling
Schadeverleden Schades van deze Kma Kmo-2tr opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 12.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Kma Kmo-2tr opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Kma Kmo-2tr opvragen

APK-gebreken van de OG32SB

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

17-06-2021 16:59 Remverschil op 1 as te groot
30-06-2022 16:57 Remverschil op 1 as te groot

Schades bekijken van deze Kma Kmo-2tr.

Bijwerkdatum OG-32-SB

De gegevens van deze Kma Kmo-2tr met kenteken OG32SB (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Kma Kmo-2tr?

Schadeverleden van de OG 32 SB

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2001? Of wil je de gedetailleerde waarde van OG32SB weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Kmo-2tr (OG32SB)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OG-32-SB. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OG–32–SB één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MG-32-SB, een Bmw K75 C motorfiets uit 1986.
  2. Verandering op plek 2: OF-32-SB, een Wot O k d 3 18 27 oplegger uit 1998.
  3. Verandering op plek 2: OJ-32-SB, een Schmitz Sko 24 oplegger uit 2007.
  4. Verandering op plek 3: OG-12-SB, een Pacton T3-008 oplegger uit 2001.
  5. Verandering op plek 3: OG-42-SB, een Floor Flsdo-12-20h1 oplegger uit 2001.
  6. Verandering op plek 4: OG-30-SB, een Koegel Svk*24 oplegger uit 2001.
  7. Verandering op plek 4: OG-34-SB, een De kraker Ko-15-30 oplegger uit 2001.
  8. Verandering op plek 5: OG-32-JB, een Zie bijzonderheden Ebf3e oplegger uit 2000.
  9. Verandering op plek 5: OG-32-TB, een Van hool 3b1065 oplegger uit 2001.
  10. Verandering op plek 6: OG-32-SJ, een Trailor S38-3el oplegger uit 1992.

Meer kentekens met O, G, S en B

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, G, S en B als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 2 in OG32SB vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OGSB-kentekens.

6 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

24-07-2001 (ruim 24 jaar geleden):
  1. OG-21-SB: Broshuis 3 ucc-39/45 Eu
  2. OG-30-SB: Koegel Svk*24
  3. OG-34-SB: De kraker Ko-15-30
  4. OG-85-RZ: Draco Txa 230
  5. OL-98-DH: Schmitz Sk024
  6. OR-26-XJ: Renders Roc 12.10 na

Meer Kma Kmo-2tr op voertuig-zoeker.nl

Kma Kmo-2tr opleggers

26 Kma Kmo-2tr opleggers
Bekijk Kma Kmo-2tr opleggers.
81 Kma opleggers
Bekijk Kma opleggers.

Kma Kmo-2tr geconditioneerd voertuigen

23 Kma Kmo-2tr geconditioneerd voertuigen
Bekijk Kma Kmo-2tr geconditioneerd voertuigen.
99 Kma geconditioneerd voertuigen
Bekijk Kma geconditioneerd voertuigen.

De meest verkochte oplegger-modellen van Kma zijn: Kma Kmo-2tr, Kma Kmo-2td, Kma Kmo-1td, Kma Kmo-2 tr en Kma Kmo-2 td.